تــو دلـــیــا

جستجو در تــو دلـــیــا:

×

تبليغات

 

نويسنده : رضا بازديد :1734
دانلود Call of Duty®: Infinite Warfare - بازی ندای وظیفه: جنگ بی نهایت

تاريخ ارسال:یک شنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:52
دانلود Call of Duty®: Infinite Warfare - بازی ندای وظیفه: جنگ بی نهایت

بازی Call of Duty: Infinite Warfare جدیدترین بازی از مجموعه Call of Duty است که در سبک اکشن و ماجرائی به تازگی توسط Infinity Ward ساخته و توسط Activision برای رایانه های شخصی منتشر شده است. اینبار اینفینیتی وار برای روایت داستان خود آینده ای دور دست و در فضا را انتخاب کرده است. منابع و ذخایر روی زمین رو به اتمام است و نیاز به کشف منابع جدید در فضا برای ادامه حیات به شدت احساس می شود و به همین منظور، سازمانی با نام UNSA (اتحاد فضایی ملل متحد) برای نظارت بر کشف و استخراج منابع جدید در کهکشان به وجود می آید. همچنین سازمان SATO (سازمان معاهده‌های مربوط به منظومه شمسی)‌ که یک مجموعه نظامی است وظیفه دفاع کردن از UNSA و زمین را در برابر خطرات احتمالی برعهده دارد. یکی از این نیروهای افراطی جدید که گروهی سرکش و یاقی از نیروهای خود UNSA هستند در طول بازی دشمنان اصلی شما خواهند بود. SDF (خط مقدم مدافعان مستعمراتی) در ابتدای بازی با حمله ناگهانی به ژنو (که مرکز اتحاد فضایی است) نیروهای ساتو را به شدت در برابر نیروهای سرکش آسیب‌پذیر می‌کند. حال به عنوان فرمانده سفینه Retribution (مجازات) در نقش کاپیتان نیک رِیس وظیفه دارید نیروهای متحد را در برابر جنگ اجتناب ناپذیر با SDF هدایت کنید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :1238
دانلود Pes 2017 - بازی فوتبال حرفه ای 2017

تاريخ ارسال:یک شنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:44
دانلود Pes 2017 - بازی فوتبال حرفه ای 2017
(95/8/7) تغییرات:

نسخه نهائی کرک CPY قرار گرفت.
نسخه فشرده شده BlackBox قرار گرفت.
CrackFix Cpy قرار گرفت.

به رسم هر ساله کمپانی کونامی امسال نیز جدیدترین بازی شبیه سازی ورزشی خود به نام Pes 2017 را برای رایانه های شخصی عرضه کرده است. بازی به نسبت نسخه گذشته خود پیشرفت فراوانی در همه زمینه ها کرده است و یک بروزرسانی صرف بر نسخه قبلی به حساب نمی آید. بازی به لطف استفاده از موتور بازی سازی Fox Engine که در سری بازی های Metal Gear هم از آن استفاده شده است از گرافیک زیبا و چشم نواز و فیزیک کاملا طبیعی بهره می برد و استدیو سازنده به این هم بسنده نکرده و با بهینه کردن بیشتر آن باعث ارتقاء هر چه بهتر بازی شده است. یکی از ضعف های سری Pes در مقابل رقیب اصلی آن یعنی Fifa در تعداد کمتر تیم های لایسنس شده در بازی است که در این نسخه کمپانی کونامی با بستن قرارداد با تیم های مختلف سعی کرده است تا حد ممکن این ضعف را پوشش دهد و با اضافه شده این موارد به لایسنس لیگ قهرمانان اروپا تجربه کاملی را در اختیار گیمر ها قرار دهد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :967
دانلود آهنگ های جدید - هفته دوم آبان ماه 95

تاريخ ارسال:یک شنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:34
دانلود آهنگ های جدید - هفته دوم آبان ماه 95

در مجموعه حاضر آهنگ های جدید هفته دوم آبان ماه 95 منتخب از بهترین خواننده های پاپ کشور گردآوری شده است.

لیست آهنگ های موجود:
- دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام قصه
- دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری نام با توام
- دانلود آهنگ جدید نعیم پاکپناه به نام جدایی
- دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام یادگاریا
- دانلود آهنگ جدید فریمن به نام برگرد
- دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام کویر
- دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام خدا همین حوالیه
- دانلود آهنگ جدید ادوین به نام همیشگیمی تو
- دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام نیمه پیدا شده
- دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام چیکار کنم
- دانلود آهنگ جدید محمد حسین به نام دروغ بود

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :1099
دانلود بازی Clash of clans

تاريخ ارسال:جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 23:27
دانلود بازی Clash of clans

 

(95/8/14) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به ورژن8.551.25
دانلود آخرین نسخه آی او اس برنامه از آیتونز

در این بازی شما باید لشکری تشکیل دهید و به جنگ با دشمنانتان بروید. نیروهای خود را تجهیز و با کنترل درست آنها در جنگ ها پیروز شوید و زمین های دشمنان را تصاحب کنید. به ساخت روستا و قلعه ها بپردازید و برای دفاع از روستاها از توپ ها، برج ها، خمپاره ها و تله ها استفاده نمایید. دراین بازی می توانید به صورت آنلاین با تیم های دیگر به مبارزه بپردازید و امتیاز کسب کنید. این بازی دارای گرافیکی جالب و زیبا می باشد و ساعاتی میتواند شما را سرگرم خود کند. برای اجرای این بازی نیاز به اینترنت دارید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :1309
دانلود Clash Royale - بازی موبایل کلش رویال

تاريخ ارسال:جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 23:21
دانلود Clash Royale - بازی موبایل کلش رویال
(95/8/14) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به ورژن 1.6.0

لینک دانلود آخرین نسخه آی او اس از آیتونز!

سرانجام عنوان معروف و محبوب Clash Royale که توسط سازنده بازی کلش آف کلن یعنی spercell ساخته شده برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. اگر از طرفدراان و علاقمندان به بازی معروف و محبوب clash of clans می باشید این بازی جدید کلش را از دست ندهید. بازی همانند بازی قبلی دارای گیم پلی ای بسیار اعتیادآور می باشد و شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. بازی همانند نسخه قبلی خود دارای سبکی استراتژیکی آنلاین میباشد. ده ها کارت شگفت انگیز و منحصربفرد را جمع کرده و با پیشروی در بازی آنها را ارتقاء دهید تا بتوانید از قلمرو خود دفاع کرده و دشمنان خود را نابود کنید. انواع و اقسام شخصیت های دوست داشتنی در قالب کارت ها میزبان شما در بازی خواهند بود قهرمانانی همچون پکا , دراگون و یا حتی بچه دراگون! سرزمین های دیگر را نابود کرده و منابع آنان را به غارت ببرید تا بتوانید کارت ها و سرزمین خود را گسترش داده و قدرت خود را به رخ حریفان بکشید.
توجه: بازی به صورت آنلاین می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت دارد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :776
دانلود Shutterstock Pack 03: DVD 33-34 - مجموعه عظیم تصاویر شاتر استوک - سری سوم - دی وی دی 33 و 34

تاريخ ارسال:چهار شنبه 12 آبان 1395 ساعت: 18:0
دانلود Shutterstock Pack 03: DVD 33-34 - مجموعه عظیم تصاویر شاتر استوک - سری سوم - دی وی دی 33 و 34

ShutterStock - شاتراستوک یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سایت های فروش عکس با کیفیت بالا می باشد که از نظر کیفیت و تنوع یکی از بهترین سایت های شناخته شده در اینترنت است. در این مجموعه شما می توانید گزیده ای از تصاویر با کیفیت این سایت را مطابق با سلیقه و نیاز خود به صورت رایگان دانلود کنید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :368
دانلود Udemy Solve a Rubik's Cube Easy Steps - آموزش حل مکعب روبیک

تاريخ ارسال:چهار شنبه 12 آبان 1395 ساعت: 17:55
دانلود Udemy Solve a Rubik's Cube Easy Steps - آموزش حل مکعب روبیک

مکعب روبیک یک جورچین (پازل) مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. نام اصلی آن " مکعب جادویی " است که توسط مخترع آن نام‌گذاری شده است.
در هر مکعب روبیک کلاسیک ۶ وجه و در هر وجه ۹ تکه و هر وجه دارای یک رنگ است، در نتیجه کلاً دارای ۶ رنگ (رنگ‌بندی سنتی: سفید، زرد، نارنجی، قرمز، آبی، و سبز) است. گفته می‌شود این مکعب دارای ۴۳ تریلیون جایگشت (تعداد ترکیب‌های ممکن برای موقعیت رنگ‌ها) است.
مکانیزم محوری این پازل به شما این امکان را می‌دهد که در هر وجه به طور جداگانه رنگ‌های دیگر را به هم ریخت، و هدف از بازی این است که تمام رنگ‌های آن در وجه خود و به صورت درست در کنار هم قرار گیرند.
در فیلم های آموزشی Solve a Rubik's Cube Easy Steps شما با چگونگی حل کردن معمای روبیک و الگو های چیدمان مکعب روبیک آشنا می شوید. هیچ دانش و تجربه ی قبلی برای فراگیری چیدن این مکعب ها نیاز نخواهید داشت. در این دوره ی آموزشی پس از تماشای فیلم ها که در مجموع 30 دقیقه از زمان شما را نیاز خواهند داشت، یاد می گیرید که چگونه در کمتر از یک دقیقه یک مکعب روبیک 3*3 را حل کنید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :257
دانلود A Better Camera Unlocked - نرم افزار موبایل عکسبرداری عالی

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:48
دانلود A Better Camera Unlocked - نرم افزار موبایل عکسبرداری عالی


A Better Camera Unlocked نام یک نرم افزار عالی و قدرتمند در زمینه ی دوربین و عکسبرداری می باشد که توسط گروه برنامه نویسی Almalence برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. با استفاده از این برنامه کاربردی و مفید که می توانید یک اپلیکیشن چند منظوره با امکانات فراوان، حرفه ای و کم نظیر را به ارمغان بیاورید! این نرم افزار در اصل با موتورهای قدرتمند خود کیفیت عکسبرداری موبایل شما را بهبود می بخشد و بهترین کیفیت عکسبرداری (اچ دی) را به شما می دهد و از طرفی با داشتن آن دیگر نیازی به نصب چندین برنامه برروی موبایل خود نیستید چرا که امکاناتی عالی برای گرفتن 11 حالت مختلف عکسبرداری در آن تعبیه گردیده است! برنامه دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسندی می باشد که  کار کردن با آنرا باری هر کاربری ساده و آسان کرده است. برنامه همچنین قادر می باشد تا عکس های با کیفیت HDR تهیه کند.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :245
دانلود Perchang - بازی موبایل پرچنگ

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:43
دانلود Perchang - بازی موبایل پرچنگ

Perchang نام بازی ای زیبا و مهیج در سبک بازی های پازل و فکری می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. بازی دارای گیم پلی ای بسیار اعتیادآور و سرگرم کننده می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. بازی شامل 60 پازل منحصر به فرد در طراحی و بسیار چالش برانگیز می باشد که شما را حسابی مشغول خواهد کرد. تمام ذهن را باید به بازی بسپارید تا یک توپ سر به هوا به هدف نهایی بزسد، البته در این راه تمام موانع چون آهن ربا، ضد جاذبه و فن ظاهر شده تا مسیر توپ منحرف شود! شما از این وسایل برای رسیدن به هدف استفاده کنید، هنر این است! بازی همچنین از صداگذاری و موسیقی  مهیج و زیبایی برخوردار می باشد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :400
دانلود Adobe Flash Player v23.0.0.205 x86/x64 - نرم افزار مشاهده و اجرای فایل‌های فلش

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:38
دانلود Adobe Flash Player v23.0.0.205 x86/x64 - نرم افزار مشاهده و اجرای فایل‌های فلش

Adobe Flash Player یک استاندارد وب بسیار قوی برای ساخت و انتشار انواع فایل‌های تصویری است، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌های ویدئویی فلش را اجرا کنید، امروزه بیش از 450 میلیون نفر با استفاده از این تکنولوژی انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی و فعالیت‌های تجاری خود را اجرا می‌کنند. به زبان ساده این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های طراحی شده توسط برنامه Adobe Flash را اجرا کند.
به همین دلیل بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player و Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید انواع فایل‌های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت‌هایی که در آن‌ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.

 



مشاهده تگ ها:
ليست صفحات
تعداد صفحات : 12
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 120
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 3
بازديد ديروز بازديد ديروز : 0
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 0
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 1
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازديد هفته بازديد هفته : 12
بازديد ماه بازديد ماه : 103
بازديد سال بازديد سال : 1289
بازديد کلي بازديد کلي : 243758

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 18.222.67.251
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ی سایت تودلیا کلیک کنید

 

/page/telegramch

تبلیغات