دانلود Pes 2017 - بازی فوتبال حرفه ای 2017

جستجو در تــو دلـــیــا:

×

تبليغات

 

نويسنده : رضا بازديد :1240
دانلود Pes 2017 - بازی فوتبال حرفه ای 2017

تاريخ ارسال:یک شنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:44
دانلود Pes 2017 - بازی فوتبال حرفه ای 2017
(95/8/7) تغییرات:

نسخه نهائی کرک CPY قرار گرفت.
نسخه فشرده شده BlackBox قرار گرفت.
CrackFix Cpy قرار گرفت.

به رسم هر ساله کمپانی کونامی امسال نیز جدیدترین بازی شبیه سازی ورزشی خود به نام Pes 2017 را برای رایانه های شخصی عرضه کرده است. بازی به نسبت نسخه گذشته خود پیشرفت فراوانی در همه زمینه ها کرده است و یک بروزرسانی صرف بر نسخه قبلی به حساب نمی آید. بازی به لطف استفاده از موتور بازی سازی Fox Engine که در سری بازی های Metal Gear هم از آن استفاده شده است از گرافیک زیبا و چشم نواز و فیزیک کاملا طبیعی بهره می برد و استدیو سازنده به این هم بسنده نکرده و با بهینه کردن بیشتر آن باعث ارتقاء هر چه بهتر بازی شده است. یکی از ضعف های سری Pes در مقابل رقیب اصلی آن یعنی Fifa در تعداد کمتر تیم های لایسنس شده در بازی است که در این نسخه کمپانی کونامی با بستن قرارداد با تیم های مختلف سعی کرده است تا حد ممکن این ضعف را پوشش دهد و با اضافه شده این موارد به لایسنس لیگ قهرمانان اروپا تجربه کاملی را در اختیار گیمر ها قرار دهد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :970
دانلود آهنگ های جدید - هفته دوم آبان ماه 95

تاريخ ارسال:یک شنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:34
دانلود آهنگ های جدید - هفته دوم آبان ماه 95

در مجموعه حاضر آهنگ های جدید هفته دوم آبان ماه 95 منتخب از بهترین خواننده های پاپ کشور گردآوری شده است.

لیست آهنگ های موجود:
- دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام قصه
- دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری نام با توام
- دانلود آهنگ جدید نعیم پاکپناه به نام جدایی
- دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام یادگاریا
- دانلود آهنگ جدید فریمن به نام برگرد
- دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام کویر
- دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام خدا همین حوالیه
- دانلود آهنگ جدید ادوین به نام همیشگیمی تو
- دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام نیمه پیدا شده
- دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام چیکار کنم
- دانلود آهنگ جدید محمد حسین به نام دروغ بود

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :1735
دانلود Call of Duty®: Infinite Warfare - بازی ندای وظیفه: جنگ بی نهایت

تاريخ ارسال:یک شنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:52
دانلود Call of Duty®: Infinite Warfare - بازی ندای وظیفه: جنگ بی نهایت

بازی Call of Duty: Infinite Warfare جدیدترین بازی از مجموعه Call of Duty است که در سبک اکشن و ماجرائی به تازگی توسط Infinity Ward ساخته و توسط Activision برای رایانه های شخصی منتشر شده است. اینبار اینفینیتی وار برای روایت داستان خود آینده ای دور دست و در فضا را انتخاب کرده است. منابع و ذخایر روی زمین رو به اتمام است و نیاز به کشف منابع جدید در فضا برای ادامه حیات به شدت احساس می شود و به همین منظور، سازمانی با نام UNSA (اتحاد فضایی ملل متحد) برای نظارت بر کشف و استخراج منابع جدید در کهکشان به وجود می آید. همچنین سازمان SATO (سازمان معاهده‌های مربوط به منظومه شمسی)‌ که یک مجموعه نظامی است وظیفه دفاع کردن از UNSA و زمین را در برابر خطرات احتمالی برعهده دارد. یکی از این نیروهای افراطی جدید که گروهی سرکش و یاقی از نیروهای خود UNSA هستند در طول بازی دشمنان اصلی شما خواهند بود. SDF (خط مقدم مدافعان مستعمراتی) در ابتدای بازی با حمله ناگهانی به ژنو (که مرکز اتحاد فضایی است) نیروهای ساتو را به شدت در برابر نیروهای سرکش آسیب‌پذیر می‌کند. حال به عنوان فرمانده سفینه Retribution (مجازات) در نقش کاپیتان نیک رِیس وظیفه دارید نیروهای متحد را در برابر جنگ اجتناب ناپذیر با SDF هدایت کنید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :1100
دانلود بازی Clash of clans

تاريخ ارسال:جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 23:27
دانلود بازی Clash of clans

 

(95/8/14) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به ورژن8.551.25
دانلود آخرین نسخه آی او اس برنامه از آیتونز

در این بازی شما باید لشکری تشکیل دهید و به جنگ با دشمنانتان بروید. نیروهای خود را تجهیز و با کنترل درست آنها در جنگ ها پیروز شوید و زمین های دشمنان را تصاحب کنید. به ساخت روستا و قلعه ها بپردازید و برای دفاع از روستاها از توپ ها، برج ها، خمپاره ها و تله ها استفاده نمایید. دراین بازی می توانید به صورت آنلاین با تیم های دیگر به مبارزه بپردازید و امتیاز کسب کنید. این بازی دارای گرافیکی جالب و زیبا می باشد و ساعاتی میتواند شما را سرگرم خود کند. برای اجرای این بازی نیاز به اینترنت دارید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :1309
دانلود Clash Royale - بازی موبایل کلش رویال

تاريخ ارسال:جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 23:21
دانلود Clash Royale - بازی موبایل کلش رویال
(95/8/14) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به ورژن 1.6.0

لینک دانلود آخرین نسخه آی او اس از آیتونز!

سرانجام عنوان معروف و محبوب Clash Royale که توسط سازنده بازی کلش آف کلن یعنی spercell ساخته شده برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. اگر از طرفدراان و علاقمندان به بازی معروف و محبوب clash of clans می باشید این بازی جدید کلش را از دست ندهید. بازی همانند بازی قبلی دارای گیم پلی ای بسیار اعتیادآور می باشد و شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. بازی همانند نسخه قبلی خود دارای سبکی استراتژیکی آنلاین میباشد. ده ها کارت شگفت انگیز و منحصربفرد را جمع کرده و با پیشروی در بازی آنها را ارتقاء دهید تا بتوانید از قلمرو خود دفاع کرده و دشمنان خود را نابود کنید. انواع و اقسام شخصیت های دوست داشتنی در قالب کارت ها میزبان شما در بازی خواهند بود قهرمانانی همچون پکا , دراگون و یا حتی بچه دراگون! سرزمین های دیگر را نابود کرده و منابع آنان را به غارت ببرید تا بتوانید کارت ها و سرزمین خود را گسترش داده و قدرت خود را به رخ حریفان بکشید.
توجه: بازی به صورت آنلاین می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت دارد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :778
دانلود Shutterstock Pack 03: DVD 33-34 - مجموعه عظیم تصاویر شاتر استوک - سری سوم - دی وی دی 33 و 34

تاريخ ارسال:چهار شنبه 12 آبان 1395 ساعت: 18:0
دانلود Shutterstock Pack 03: DVD 33-34 - مجموعه عظیم تصاویر شاتر استوک - سری سوم - دی وی دی 33 و 34

ShutterStock - شاتراستوک یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سایت های فروش عکس با کیفیت بالا می باشد که از نظر کیفیت و تنوع یکی از بهترین سایت های شناخته شده در اینترنت است. در این مجموعه شما می توانید گزیده ای از تصاویر با کیفیت این سایت را مطابق با سلیقه و نیاز خود به صورت رایگان دانلود کنید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :369
دانلود Udemy Solve a Rubik's Cube Easy Steps - آموزش حل مکعب روبیک

تاريخ ارسال:چهار شنبه 12 آبان 1395 ساعت: 17:55
دانلود Udemy Solve a Rubik's Cube Easy Steps - آموزش حل مکعب روبیک

مکعب روبیک یک جورچین (پازل) مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. نام اصلی آن " مکعب جادویی " است که توسط مخترع آن نام‌گذاری شده است.
در هر مکعب روبیک کلاسیک ۶ وجه و در هر وجه ۹ تکه و هر وجه دارای یک رنگ است، در نتیجه کلاً دارای ۶ رنگ (رنگ‌بندی سنتی: سفید، زرد، نارنجی، قرمز، آبی، و سبز) است. گفته می‌شود این مکعب دارای ۴۳ تریلیون جایگشت (تعداد ترکیب‌های ممکن برای موقعیت رنگ‌ها) است.
مکانیزم محوری این پازل به شما این امکان را می‌دهد که در هر وجه به طور جداگانه رنگ‌های دیگر را به هم ریخت، و هدف از بازی این است که تمام رنگ‌های آن در وجه خود و به صورت درست در کنار هم قرار گیرند.
در فیلم های آموزشی Solve a Rubik's Cube Easy Steps شما با چگونگی حل کردن معمای روبیک و الگو های چیدمان مکعب روبیک آشنا می شوید. هیچ دانش و تجربه ی قبلی برای فراگیری چیدن این مکعب ها نیاز نخواهید داشت. در این دوره ی آموزشی پس از تماشای فیلم ها که در مجموع 30 دقیقه از زمان شما را نیاز خواهند داشت، یاد می گیرید که چگونه در کمتر از یک دقیقه یک مکعب روبیک 3*3 را حل کنید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :258
دانلود A Better Camera Unlocked - نرم افزار موبایل عکسبرداری عالی

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:48
دانلود A Better Camera Unlocked - نرم افزار موبایل عکسبرداری عالی


A Better Camera Unlocked نام یک نرم افزار عالی و قدرتمند در زمینه ی دوربین و عکسبرداری می باشد که توسط گروه برنامه نویسی Almalence برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. با استفاده از این برنامه کاربردی و مفید که می توانید یک اپلیکیشن چند منظوره با امکانات فراوان، حرفه ای و کم نظیر را به ارمغان بیاورید! این نرم افزار در اصل با موتورهای قدرتمند خود کیفیت عکسبرداری موبایل شما را بهبود می بخشد و بهترین کیفیت عکسبرداری (اچ دی) را به شما می دهد و از طرفی با داشتن آن دیگر نیازی به نصب چندین برنامه برروی موبایل خود نیستید چرا که امکاناتی عالی برای گرفتن 11 حالت مختلف عکسبرداری در آن تعبیه گردیده است! برنامه دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسندی می باشد که  کار کردن با آنرا باری هر کاربری ساده و آسان کرده است. برنامه همچنین قادر می باشد تا عکس های با کیفیت HDR تهیه کند.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :245
دانلود Perchang - بازی موبایل پرچنگ

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:43
دانلود Perchang - بازی موبایل پرچنگ

Perchang نام بازی ای زیبا و مهیج در سبک بازی های پازل و فکری می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. بازی دارای گیم پلی ای بسیار اعتیادآور و سرگرم کننده می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. بازی شامل 60 پازل منحصر به فرد در طراحی و بسیار چالش برانگیز می باشد که شما را حسابی مشغول خواهد کرد. تمام ذهن را باید به بازی بسپارید تا یک توپ سر به هوا به هدف نهایی بزسد، البته در این راه تمام موانع چون آهن ربا، ضد جاذبه و فن ظاهر شده تا مسیر توپ منحرف شود! شما از این وسایل برای رسیدن به هدف استفاده کنید، هنر این است! بازی همچنین از صداگذاری و موسیقی  مهیج و زیبایی برخوردار می باشد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :400
دانلود Adobe Flash Player v23.0.0.205 x86/x64 - نرم افزار مشاهده و اجرای فایل‌های فلش

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:38
دانلود Adobe Flash Player v23.0.0.205 x86/x64 - نرم افزار مشاهده و اجرای فایل‌های فلش

Adobe Flash Player یک استاندارد وب بسیار قوی برای ساخت و انتشار انواع فایل‌های تصویری است، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌های ویدئویی فلش را اجرا کنید، امروزه بیش از 450 میلیون نفر با استفاده از این تکنولوژی انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی و فعالیت‌های تجاری خود را اجرا می‌کنند. به زبان ساده این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های طراحی شده توسط برنامه Adobe Flash را اجرا کند.
به همین دلیل بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player و Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید انواع فایل‌های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت‌هایی که در آن‌ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :452
دانلود Nitro Pro v11.0.2.110 x86/x64 - نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:33
دانلود Nitro Pro v11.0.2.110 x86/x64 - نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف

Nitro Pro نرم افزاری قدرتمند از كمپانی ARTS-PDF است كه جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بكار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یك كلیك ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل كند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط كاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه می شود كه جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به كار می رود. نام قبلی این برنامه Nitro PDF Professional بوده است.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :389
آموزش ویدئویی و جامع انیمیشن سازی دو بعدی به سبک دیرین دیرین در افتر افکت به زبان فارسی

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:15
آموزش ویدئویی و جامع انیمیشن سازی دو بعدی به سبک دیرین دیرین در افتر افکت به زبان فارسی

کامل ترین آموزش انیمیشن سازی دو بعدی در افتر افکت، از طراحی و ساخت کاراکتر تا تولید انیمیشن، از صفر تا صد به زبان فارسی، از نصب و راه اندازی تا تولید
یک آموزش بی نظیر در زمینه ی ساخت انیمیشن دو بعدی به سبک دیرین دیرین که توسط تیم پرشین جی اف ایکس تهیه شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
توجه: این مجموعه برای علاقه مندان به دنیای انیمیشن سازی پیشنهاد می شود.

نکته: این مجموعه شامل مباحث:
1 - طراحی و ساخت کاراکتر و محیط
2 - ریگ بندی و استخوان گذاری بر روی کاراکتر به صورت دستی ( آموزش پایه تا پیشرفته)
3 - انیمیشن و متحرک سازی در صحنه
4 - متحرک سازی چهره و ... می باشد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :351
دانلود نرم افزار کپی اطلاعات سی دی خش دار IsoBuster Pro 3.8

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:33
دانلود نرم افزار کپی اطلاعات سی دی خش دار IsoBuster Pro 3.8

IsoBuster Pro 3.8 برنده بهترین نرم افزار در حوزه ی نرم افزار های سیستمی است که بسیار تخصصی و آسان برای استفاده از سی دی و دی وی دی های خش دار است.این نرم افزاریک گزینه ی مناسب برای بازیابی اطلاعات همراه با پشتیبانی از فرمت های انواع دیسک های نوری است.ذخیره اسناد مهم، تصاویر با ارزش، ویدیو های خانوداگی، تهیه پشتیبان از  سیستم خود تنها با چند کلیک میسر شده است.شاید شما نیز دارای سی دی ها و دی وی دی های خش داری باشید که حاوی اطلاعات ارزشمندی باشند ولی به دلیل خش دار بودن ، قادر به استفاده از آن ها نیستید . نرم افزار IsoBuster Pro به شما کمک می کند تا دیسک های خش دار خود را در هارد کپی کنید و به اطلاعات آن ها دسترسی داشته باشید . البته نباید انتظار کپی دیسک های پرخش و غیرقابل خواندن را داشته باشید . تنها کافیست دیسک مورد نظر خود را در درایو قرار دهید و سپس برنامه را اجرا کنید ، حال محل ذخیره سازی نسخه کپی شده در هارد را انتخاب نمایید و منتظر کپی شدن باشید .

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :274
دانلود نرم افزار مخفی سازی فولدرها Hide Folders 5.4 Build 5.4.2.1155

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:25
دانلود نرم افزار مخفی سازی فولدرها Hide Folders 5.4 Build 5.4.2.1155

Hide Folders 5.4 Build 5.4.2.1155 یک برنامه ساده و بسیار پیشرفته است که کارش مخفی کردن پوشه ها است . امروزه کاربر هر روز به امنیت فایل و پوشه های خود حساس تر می شوند و این برنامه ای است برای رفع کردن این نگرانی . اگر شما از کسانی هستید که سیستمتان روزانه به دست تعداد زیادی از افراد خانواده یا همکاران اداره می افتد ، پوشه های شما حتما در معرض دسترسی دیگران خواهد بود.  این نرم افزار برای کمک به کاربران و مخفی کردن پوشه های انها روانه بازار شده است . شما با این برنامه عالی می توانید به راحتی پوشه های خود را مخفی کنید به صورتی که هیچ کس متوجه نشود . شما با این برنامه به راحتی می توانید هر تعداد پوشه و فایل که می خواهید از دید دیگران مخفی کنید.

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :594
دانلود نرم افزار برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ YoGen Vocal Remover 3.3.10

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:20
دانلود نرم افزار برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ YoGen Vocal Remover 3.3.10

YoGen Vocal Remover 3.3.10 گاهی نیاز است تا صدای خواننده را از روی آهنگ حذف کنید در واقع شما میخواهید یک موزیک بی کلام داشته باشید. برای چنین کاری لازم است تا از یک نرم افزار ویرایش فایل های صوتی استفاده کنید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تا صدای خوانند را از روی آهنگ حذف کند. نرم افزار YoGen Vocal Remover یک نرم افزار بسیار خوب به منظور برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ می باشد.در این نرم افزار شما برای حذف صدای خواننده نیازی به انجام تنظیمات خاصی ندارید زیرا نرم افزار به صورت خودکار و با دقت بسیار بالا اقدام به برسی قسمت های مختلف آهنگ می نماید و پس از آن با کیفیت بسیار مناسب صدای خواننده را از روی آهنگ جدا نموده و موزیک بی کلام ساخته شده را در یک فرمت صوتی با کیفیت بالا ذخیره می کند. همچنین میزان کیفیت آهنگ تبدیل شده رابطه مستقیم با چگونگی ضبط صدا و طریقه میکس آن دارد. علاوه بر این برای حذف صدای خواننده حتمآ می بایست صدا به صورت استریو ضبط شده باشد که در غیر اینصورت نرم افزار قادر به تشخیص صدای نخواهد بود و موزیک ساخته شده از کیفیت مناسبی برخوردار نمی باشد.

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :250
دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۵۸۷

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:17
دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۵۸۷

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۵۸۷:
– مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی
– افسردگی شما می‌تواند از اینترنت باشد
– تولید نوت ۷ متوقف و گلکسی اس۷ دو برابر شد

– ترکیب نشدن تکراری‌ها در گوگل درایو

– رقابت بزرگ تاکسی‌ها در شهر
– سیمکارت‌های مجازی در ایستگاه آخر
– بتمن با واقعیت مجازی می‌آید
– بازگشت به جنگ بزرگ
– پیشنهادهایی برای استفاده آسان‌تر از وردپرس

– تعطیلی ۷۰۰ فروشگاه آنلاین
– چرا تبلت وینـدوزی؟
– هواشناسی
– رزولوشن دلخواه در مک
– تصویر روزانه بینگ در لینوکس
– و …

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :265
دانلود کتاب قابلیت های امنیتی ویندوز ۱۰ اثر اشکان پزشکی

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:8
دانلود کتاب قابلیت های امنیتی ویندوز ۱۰ اثر اشکان پزشکی

نام : قابلیت های امنیتی ویندوز ۱۰
مترجم: اشکان پزشکی
صفحات: ۸۹
فرمت : پی دی اف
زبان : فارسی
توضیحات : در ویندوز ۱۰ ما شاهد تغییرات شگرفی در تمام زمینه ها بالاخص مباحث امینتی هستیم تفکر و برنامه ریزی فوق العاده ای برای ساخت ویندوز ۱۰ صرف شده است. تمام این انرژی در زمینه ایجاد اکوسیستمی امن برای شما ایجاد شده  است. مایکروسافت زمان زیادی را در جهت توجه به موارد اعلام شده توسط مشتریان صرف کرده، ایجاد تنظیمات و تغییرات مثبت درسطح سیستم عامل در جهت رضایت کاربران صورت گرفته است . مطالب امنیتی بسیار در مورد ویندوز ۱۰ وجود دارد که شما در این کتاب با آنها آشنا خواهید شد .

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :675
دانلود کتاب جشن وحشت از آر.ال.استاین

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:3
دانلود کتاب جشن وحشت از آر.ال.استاین

نام :  جشن وحشت
نویسنده: آر.ال.استاین
حجم:۲مگابایت
صفحات:۹۶
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات: نویسنده کتاب جشن وحشت آر. ال. استاین  نویسندهٔ معروف آمریکای است که مجموعه‌های تالار وحشت (اتاق کابوس)، مورمور (در ایران تحت عنوان دایره وحشت و ترس و لرز نیز ترجمه شده) برای نوجوانان و سری خیابان ترس را علاوه بر نوجوانان برای بزرگسالان نیز به نگارش درآورده است.آر.ال. استاین «رابرت لارنس استاین» در سال ۱۹۴۳ در شهر کلموبوس در ایالت اوهایو به دنیا آمد. نویسندگی را از نه سالگی، با نوشتن لطیفه و داستان‌های فکاهی برای همکلاسی‌هایش آغاز کرد. اولین کتاب او «راه و رسم مسخرگی و خنداندن دیگران» نام داشت. استاین ادبیات ترسناک را ار سال ۱۹۸۶، با کتاب «وعده ملاقات با یک غریب» نام داشت که در مجموعه خیابان وحشت بود که در سال ۱۹۸۹ به چاپ رسید. او در سال ۱۹۹۲ مجموعه مورمور «goosebumps» را نوشت. او هم اکنون همراه همسرش جین و پسرش مت  زندگی می‌کند.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :397
دانلود کتاب آوای وحش از جک لندن

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 18:58
دانلود کتاب آوای وحش از جک لندن

نام :آوای وحش
نویسنده:جک لندن
حجم:۱ مگابایت
صفحات:۱۰۸
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحاتآوای وحش مشهورترین رمان جک لندن تویسنده آمریکایی است. این رمان در سال ۱۹۰۳ منتشر شد.جک لندن در این رمان داستان «باک» سگ اهلی و محبوب یک قاضی را تصویر می‌کند که در پی ماجراهایی سر از محیط خشن و بی‌رحم کلوندایک در روزگار هجوم جویندگان طلا به ایالت یوکان درمی‌آورد. این رمان تأثیر گذارترین رمان جک لندن محسوب می‌شود.باک سگی است که از محیط انسان‌ها به دنیای وحش می‌رود. جک لندن در رمان دیگر خود سپید دندان داستان سگ-گرگی را حکایت می‌کند که از میان گرگان به جهان انسان‌ها وارد می‌شود. این دو رمان را «رمان‌های سگی» جک لندن خوانده‌اند. آوای وحش با ترجمه پرویز داریوش به فارسی ترجمه شده است.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :582
دانلود کتاب زندگانی سیاسی سلطان احمدشاه از حسین مکی

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 18:47
دانلود کتاب زندگانی سیاسی سلطان احمدشاه از حسین مکی

نام : زندگانی سیاسی سلطان احمدشاه
نویسنده:حسین مکی
حجم:۱۰ مگابایت
صفحات:۲۸۴
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات: زندگانی سیاسی سلطان احمدشاه کتابی است به قلم حسین مکی. مطالب این کتاب ابتدا بصورت سلسله مقالاتی در روزنامه فردا انتشار یافت. در دوران آزادی نسبی بوجود آمده پس از شهریور بیست، بسیاری از کتب تاریخ معاصر و نوشته‌های کشته شدگان دوران دیکتاتوری رضاشاه، مجال انتشار یافتند. مقالات روزنامه فردا نیز در همین دوران، با اضافاتی توسط کتابفروشی علمی چاپ و منتشر شد.نکته جالبی که در مورد این کتاب وجود دارد این است که در آن برای اولین بار متن کامل قرارداد ۱۹۱۹ منتشر شد. در سالهای ملی شدن نفت ایران، با مراجعه به آرشیو وزارت امور خارجه وقت، ملاحظه گردید که هیچ نسخه‌ای از این قرارداد در آرشیو این وزارتخانه وجود ندارد و لذا به ناچار، یک نسخه از همین کتاب که حاوی متن قرارداد مزبور است، توسط دکتر محمد مصدق به شورای امنیت سازمان ملل متحد تقدیم و به عنوان سند دخالت انگلستان در امور داخلی ایران ثبت گردید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :158
دانلود کتاب همه مردم برادرند اثر مهاتما گاندی

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 18:30
دانلود کتاب همه مردم برادرند اثر مهاتما گاندی

نام :همه مردم برادرند
نویسنده:مهاتما گاندی
حجم:۸ مگابایت
صفحات:۲۳۵۱
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات:کتاب همه مردم برادرند اثر مهاتما گاندی با نام کامل  مهانداس کارامچاند گاندی رهبر سیاسی و معنوی هندی‌ها بود که ملت هند را در راه آزادی از استعمار امپراتوری بریتانیا رهبری کرد. او در طول زندگیش استفاده از هر نوع ترور و خشونت برای رسیدن به مقاصد را رد می‌کرد. فلسفهٔ بی‌خشونتی گاندی که خود نام ساتیاگراها (در سانسکریت به معنای تلاش و کوشش برای رسیدن به حقیقت؛ تحت‌اللفظی: محکم گرفتن حقیقت) روی بسیاری از جنبش‌های مقاومت بدون خشونت در سراسر جهان و تا امروز تأثیر گذارده‌است.« مهاتما گاندی» در سال ۱۸۶۹ در یک خانواده هندو در گجرات هند متولد گردید. گاندی در آغوش مادری فداکار رشد می‌کرد و از تأثیرات جائین گجرات، رنگ و شکل می‌گرفت. او از همان سنین کودکی با مرام آسیب نرساندن به موجودات زنده خو گرفت و به گیاهخواری، روزه‌داری برای خودسازی و خالص نمودن خویش و زندگی توأم با گذشت اعضای فرق و مذاهب مختلف کوشش ورزید. خانواده او از طبقه «وایشا» یا تجار هندی بودند.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :181
دانلود کتاب سیخونک: مجموعه ی کاریکلماتور از بایز افروزی

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 18:24
دانلود کتاب سیخونک: مجموعه ی کاریکلماتور از بایز افروزی

نام :سیخونک: مجموعه ی کاریکلماتور
نویسنده:بایز افروزی
حجم:۰٫۷ مگابایت
صفحات:۶۹
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات:کاریکَلِماتور نامی است که پرویز شاپور در سال ۱۳۴۷ بر نوشته‌های خود که در مجله‌ی خوشه به سردبیری احمد شاملو چاپ می‌شد گذاشت. این واژه حاصل پیوند «کاریکاتور» و حرف «ک» مخفف «کلمه» است. به دید شاملو، نوشته‌های شاپور کاریکاتورهایی است که با کلمه بیان شده‌است عده ای هم این هنر نویسندگی را  نثر می دانند . بازی زبانی دارد تا بتواند گفتنی ها را دیدنی کند (تصویری) -طنز دارد. –کاریکلماتور از نظر معنایی ، صراحت دارد . کاریکلماتور از چند معنایی واژه ها سود می برد. این عنوان ، معمولا از بدیهیات و روزمره ها و دم دستی هاست . سابقه ای در ادبیات کهن به عنوان یک ژانر ندارد . اما می شود نمونه هایی در نثر و نظم پیدا کرد . -ایجاز از ویژگی های کاریکماتور است . -در این هنر نوعی نازک اندیشی مانند سبک هندی دیده می شود. -غافل گیری دارد که با غافل گیری شعری متفاوت است . -نوع لذت در کاریکلماتور با شعر متفاوت است .

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :180
دانلود مستند مثلث برمودا BBC – The Bermuda Triangle

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 18:8
دانلود مستند مثلث برمودا BBC – The Bermuda Triangle

فرمت : AVI
کیفیت : DivX5 – 1684Kbps | 25.000fps | MP3 – 192Kbps
حجم : ۶۹۰MB
زمان : ۰۰:۵۱:۰۹
موضوع : مستند
زبان : انگلیسی
زیر نویس : یافت نشد

 

مثلث برمودا بر روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. راس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو عبور کرده و دوباره به طرف برمودا برگشته‌است. طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا ۸۰ درجه‌است، بر روی خطی که شمال حقیقی و شمال مغناطیسی بر یکدیگر منطبق می‌گردند. در این نقطه هیچ انحرافی در قطب نما محاسبه نمی‌شود.
وینسنت گادیس که مثلث برمودا را نامگذاری کرده، آن را به صورت زیر توصیف می‌کند: «یک خط از فلوریدا تا برمودا، دیگری از برمودا تا پورتویکو می‌گذرد و سومین خط از میان باهاما به فلوریدا بر می‌گردد.»

جهت دانلود مستند و دیدن تصاویری از فیلم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :165
دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری نام با توام

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 17:42
دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری نام با توام

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام با توام با بالاترین کیفیت

Download New Music Ehsan Khajeh Amiri – Ba Toam

ترانه : حسین غیاثی ، آهنگ : مهرداد نصرتی ، تنظیم : ایمان حجت

این آهنگ تیتراژ سریال هشت و نیم دقیقه می باشد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :200
دانلود کتاب سهراب و رستم اثر ماثیو آرنولد

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 1:6
دانلود کتاب سهراب و رستم اثر ماثیو آرنولد

نام :سهراب و رستم
نویسنده: ماثیو آرنولد
حجم:۲ مگابایت
صفحات:۲۵
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات:مَتیو آرنولد نویسنده کتاب سهراب و رستم شاعر و منتقد فرهنگی اهل انگلیس بود و به عنوان بازرس مدارس کار می‌کرد. وی فرزند توماس آرنولد مدیر نامدار مدرسه راگبی، برادر تام آرنولد استاد ادبی و ویلیام آرنولد رمان نویس بود. شعر ساحل دوار او را عموماً رساترین بیان علاپق معنوی انگلستان عصر ویکتوریا به شمار می‌آورند. در مقالات انتقادی بسیار تاثیرگذارش، که بعدها در مجموعه‌ای با نام فرهنگ و هرج و مرج (۱۸۶۹) گردآوری شد به خودپسندی و بی‌فرهنگی طبقات متوسط عصر ویکتوریا تاخت و ضرورت گسترش فرهنگی جدید براساس دلمشغولی به ارزش‌های هنری و عقلانی را مطرح کرد. اشعار او بیشتر لحن رثایی و درون‌مایه‌های شبانی دارند.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :156
دانلود کتاب آموزش اینستاگرام

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 1:57
دانلود کتاب آموزش اینستاگرام

نام : آموزش کامل اینستاگرام
حجم: ۱٫۷۵ مگابایت
صفحات: ۲۶
فرمت: PDF
زبان: فارسی

در این مطلب از وبسایت میهن دانلود، کتاب آموزش کامل اینستاگرام را برای دانلود کاربران عزیز آماده کرده ایم. اگر شما هم جز کسانی هستید که به تازگی به شبکه اجتماعی اینستاگرام ملحق شده اید و با آن آشنایی ندارید، این کتاب برای شما طراحی شده است.

اینستاگرم یا اینستاگرام (به انگلیسی: Instagram) شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند. محدودیت اشتراک گذاری ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه می‌باشد. اینستاگرام بوسیله کوین سیستروم و مایک کرایگر خلق و در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰۰ میلیون کاربر تا دسامبر ۲۰۱۴ رسید. اینستاگرام از طریق اپ استور اپل، گوگل پلی و فروشگاه ویندوز فون قابل دسترسی است.پشتیبانی این نرم‌افزار کاربردی برای آیفون، آی پد، آی پاد تاچ و گوشیهای آندروید برقرار می‌باشد. همچنین نرم‌افزار کاربردی شخص ثالث اینستاگرام برای بلک بری ۱۰ و گوشی‌های سیمبین نوکیا در دسترس است.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :165
دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام آتش عطش

تاريخ ارسال:شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 23:10
دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام آتش عطش

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام آتش عطش با بالاترین کیفیت

ترانه : افشین یداللهی ، آهنگ : مهرداد نصرتی ، تنظیم : ایمان حجت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :290
دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 3 2016

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 21:21
دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 3 2016

تاریخ انتشار: ۲۰۱۶/۰۱/۲۹
ژانر: انیمیشن، اکشن، کمدی، خانوادگی،ماجراجویی
کارگردان: Alessandro Carloni, Jennifer Yuh
ستارگان: Jack Black, Bryan Cranston, Dustin Hoffman
خلاصه فیلم : خرس پاندای کُنگ فو کار در پی ماجراجویی هایش ، اینبار با دو تهدید جدی مواجه است. اولی از طرف دشمنی که قدرت ماوراء طبیعی دارد و دومی از طرف دشمنی که خیلی شبیه به دشمن نیست و…

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :154
دانلود فیلم Take Down 2016

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 21:17
دانلود فیلم Take Down 2016

 

دانلود فیلم Take Down 2016 لینک مستقیم

دانلود فیلم Take Down 2016 با کیفیت عالی (Bluray 720p)

 

تاریخ اکران : 2016

ژانر : هیجان انگیز

محصول کشور : انگلستان

امتیاز : 5.6/10

کیفیت BluRay 720p , BluRay 1080p اضافه شد

کارگردان : Jim Gillespie

ستارگان : Ed Westwick, Phoebe Tonkin , Dominic Sherwood

خلاصه داستان : دانش آموزانِ یک مرکز اصلاح و تربیت زمانی که مجرمان به آنجا رخنه کرده و شروع به گروگان گیری می کنند، مجبور به مبارزه می شوند…

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :278
دانلود فیلم Tracers 2015

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 21:4
دانلود فیلم Tracers 2015

 مدت زمان : ۹۴ دقیقه
زبان : انگلیسی
کیفیت : BluRay 720p 
فرمت : Mkv
انکودر : Ganool
حجم : ۷۰۰ مگابایت
محصول : آمریکا

خلاصه داستان :

یک پِیک دوچرخه سوار نیویورکی ، بعد از اینکه توسط گروهی خلافکار تحت تعقیب قرار می گیرد ، به دنیای ورزش پارکور پناه می برد. اما…

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :161
دانلود ورژن جدید آهنگ هنوزم از مصطفی پاشایی

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 20:55
دانلود ورژن جدید آهنگ هنوزم از مصطفی پاشایی

دانلود ورژن جدید آهنگ هنوزم از مصطفی پاشایی با بالاترین کیفیت

                                                                ترانه و آهنگساز: بابک بابایی , تنظیم: آرش آزاد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :169
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام نرو

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 20:38
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام نرو

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام نرو با بالاترین کیفیت

                                                                ترانه و آهنگساز: پویا بیاتی , تنظیم: معین راهبر

گیتار: فرشید ادهمی , میکس و مسترینگ: ایمان احمدزاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :319
Telegram Desktop 0.10.19 + Portable مسنجر تلگرام نسخه ویندوز

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 19:19
Telegram Desktop 0.10.19 + Portable مسنجر تلگرام نسخه ویندوز

Telegram Desktop نسخه ویندوز یکی از جدیدترین مسنجرهای سریع، ساده و ایمن برای ارسال پیام در اندروید و سایر پلتفرم های موبایل میباشد ، که مشابه اپلیکیشن WhatsApp اما دارای امکانات بیشتر میباشد. ساخت گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم 1 گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات این نرم افزار میباشد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :306
دانلود Folder Guard Professional v10.0.1.2163 - نرم افزار محافظت از فایل ها و فولدرها

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 18:9
دانلود Folder Guard Professional v10.0.1.2163 - نرم افزار محافظت از فایل ها و فولدرها

نرم افزار Folder Guard ابزاری به منظور محافظت از فایل ها و فولدرهای شما می باشد. این محصول یکی از برنامه های امنیتی ویندوز می باشد که به کمک آن می توان مانع از دسترسی به فایل ها، فولدرها و سایر منابع کامپیوتر شد. اگر کامپیوتر شما در بین همکاران تان،فامیل و یا هم خانه ای تان به اشتراک گذاشته شده است، می توانید از این نرم افزار استفاده کنید و به آن ها اجازه ی ورود به فایل ها و فولدرهای تان را ندهید و یا حتی می توانید بعضی از فایل های تان را پنهان کرده و برای ورود به آن ها رمز عبور اختصاص دهید. با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود از درایو های کامپیوتر نظیر فلاپی و سی دی رام نیز محافظت نمایید. شما می توانید مانع از ورود دیگران به منوی شروع،َ برنامه های نصب شده و کنترل پانل سیستم تان شوید. این محصول قابلیت های امنیتی را بر روی فایل ها و فولدرهایی با سیستم NTFS و FAT/FAT32 و با انعطاف پذیری بالا ایجاد می نماید. اگر ویندوز شما نسخه های ویندوز 98 و Me باشد که از امکانات امنیتی بهره نمی برند می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. هنگامی که یکی از فولدر هایتان را به کمک این نرم افزار پنهان می کنید این فولدر از دید تمام برنامه های ویندوز مانند Explorer و برنامه های چون Office و ... پنهان خواهد ماند. شما می توانید برای کاربران اجازه ی دسترسی یا عدم دسترسی به فایل ها و فولدرها  و منابع، درایوها، برنامه ها و ... را صادر کنید. کاربران بدون اجازه ی شما اجازه ی دسترسی به اینترنت و دانلود از آن را نخواهند داشت.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :296
بازی کانتر استریک 1.6

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 16:43
بازی کانتر استریک 1.6

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.
بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :172
بازی گیاهان علیه زامبیها Plants vs Zombies 2 اندروید

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 16:38
بازی گیاهان علیه زامبیها Plants vs Zombies 2 اندروید

پس از مدت های انتظار, نسخه دوم بازی پرطرفدار گیاهان علیه زامبیها یا همان Plants vs Zombies 2 توسط شرکت Popcap برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. در نسخه جدید بازی گیاهان علیه زامبیها موجودات خطرناک جدیدی به خانه شما حمله ور می شوند و باید با استفاده از کاشتن گیاهان از خود دفاع کنید. ویژگی های زیادی به نسخه جدید اضافه شده است که از آن ها می توان به بمب ها و زامبی های جدید نام برد. همچنین گیاهان جدیدی نیز اضافه شده اند که با جمع آوری کلید ها می توانید آن ها را نیز آزاد کنید و همچنین با جمع آوری ستاره ها می توان به جهان و منطقه جدیدی وارد شد که در هر یک از این جهان ها زامبیها را با شکلی متفاوت و عجیب خواهید دید که باعث جذابیت بیشتری خواهد شد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :157
دانلود Clash Royale – بازی کلش رویال اندروید

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 15:1
دانلود Clash Royale – بازی کلش رویال اندروید

Clash Royale جدیدترین بازی شرکت بزرگ Supercell در سبک استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که قبلا برای iOS منتشر شده است. مهم ترین هدفی که همواره در این بازی دنبال می کنید، سرنگون سازی قلعه دشمن به کمک ارتشتان می باشد. اما در مسیری که به سمت قلعه دشمن طی می کنید، باید با ارتش دشمن نیز روبرو شوید. برای نبرد می توانید از انواع نیروهایی که برخی از آنان در بازی معروف Clash of Clans نیز حضور داشته اند، کمک بگیرید.اما به این نکته نیز در بازی Clash Royale باید توجه داشته باشید که دشمن نیز از هر فرصتی استفاده می کند تا قلعه تان را از بین ببرد. برای محافظت از قلعه می توانید از انواع نیروهای جادویی یا همان اسپل ها بهره ببرید. به کار بردن استراتژی مناسب در حمله و دفاع از اهمیت بسیار بالایی برای هر بازیکن برخوردار می باشد. حتی اگر سطح نیروها و قلعه تان از حریف پایین تر باشد، با کمی دقت و به کاربری نقشه عالی می توانید او را شکست دهید و امتیاز آن نبرد را دریافت نمایید.

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :170
دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز ویژه ی هالویین 2016

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 14:52
دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز ویژه ی هالویین 2016

Clash of Clans یک بازی اکشن و استراتژیک برای سیستم عامل اندروید بوده که در آن باید به تجهیز و ایجاد ارتشی بزرگ بپردازید و برای جنگ با دشمنان به پا خیزید. سریعا قلعه خود را ساخته و قلمرویی بزرگ و غیر قابل نفوذ بسیازید و تمامی مهاجمان را با نقشه های زیرکانه از پای در آورید برای اینکار کافی است تا تله ها را در جای مناسب گذاشته و توپ های جنگی و برج های خود را کاملا آماده کنید.بازی Clash of Clans قابلیت آنلاین و چند نفره را دارد و می توانید در آن به مبارزه و نبرد با سایرین و یا دوستان خود بپردازید. در بازی Clash of Clans بسیار به امتیازات نیازمند خواهید بود. زیرا باید به وسیله آن باید به ارتقا ساختمان ها و تجهیزات خود بپردازید و همچنین برای خرید سلاح های جدید نیز به این امتیازات نیاز خواهید داشت.

 

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :239
دانلود بازی Aragami آراگامی برای کامپیوتر

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 12:41
دانلود بازی Aragami آراگامی برای کامپیوتر

Aragami  بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که کمپانی Lince Works آن را برای کامپیوتر ساخته و منتشر کرده است. شما در این بازی نقش Aragami را بازی می کنید یک روح کینه توز با قدرت کنترل سایه ها. دختری که در قلعه ای از شهرستان Kyuryu زندانی شده است شما را احضار می کند. در این بازی وارد سفر تاریکی پر از رمز و راز می شوید تا حقایق و اسرار مربوط به Aragami را کشف کنید. شما با قدرت فوق العاده تان به شهر اشغال شده‌ی Kyuryu سفر کرده و با سایه به مبارزه با نور می پردازید و داستانی در رابطه با یک روح دو قلو را کشف می کنید که هر دو گرفتار سرنوشتی هستند که با نور و حافظه محدود شده است…

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :175
دانلود بازی Gangstar Vegas گنگستر وگاس برای اندروید

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 12:33
دانلود بازی Gangstar Vegas گنگستر وگاس برای اندروید

Gangstar Vegas یک بازی جدید و فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در ژانر بازی های اکشن است. در این بازی شما کنترل تبهکاری را به دست می گیرید که سعی دارد وارد دنیای تبه کاران و اراذل لاس وگاس شود. شما در بازی ganstar vegas می توانید آزادانه در خیابان ها به گشت و گذار و کارهای خلاف بپردازید ؛ با اسلحه های مختلفی که دردست دارید به عابران حمله کنید؛ سلاح هایی مثل مسلسل، تفنگ ساچمه‌ای، پنجه بکس، حتی مشت خودتان. به علاوه کنترل ماشین های مختلفی مثل انواع کامیون، اتومبیل های پلیس، ماشین های اسپرت و … را در اختیار دارید. هم چنین می توانید به اعمال مختلفی مثل قتل، تعقیب ماشین‌ها، آدم ربایی و انواع معاملات و کسب و کارهای مختلف بپردازید.

 



مشاهده تگ ها:

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 120
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 6
بازديد ديروز بازديد ديروز : 1
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 1
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 2
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازديد هفته بازديد هفته : 6
بازديد ماه بازديد ماه : 107
بازديد سال بازديد سال : 1293
بازديد کلي بازديد کلي : 243762

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 18.222.148.124
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ی سایت تودلیا کلیک کنید

 

/page/telegramch

تبلیغات