دانلود کتاب جشن وحشت از آر.ال.استاین

جستجو در تــو دلـــیــا:

×

تبليغات

 

نويسنده : رضا بازديد :675
دانلود کتاب جشن وحشت از آر.ال.استاین

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:3
دانلود کتاب جشن وحشت از آر.ال.استاین

نام :  جشن وحشت
نویسنده: آر.ال.استاین
حجم:۲مگابایت
صفحات:۹۶
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات: نویسنده کتاب جشن وحشت آر. ال. استاین  نویسندهٔ معروف آمریکای است که مجموعه‌های تالار وحشت (اتاق کابوس)، مورمور (در ایران تحت عنوان دایره وحشت و ترس و لرز نیز ترجمه شده) برای نوجوانان و سری خیابان ترس را علاوه بر نوجوانان برای بزرگسالان نیز به نگارش درآورده است.آر.ال. استاین «رابرت لارنس استاین» در سال ۱۹۴۳ در شهر کلموبوس در ایالت اوهایو به دنیا آمد. نویسندگی را از نه سالگی، با نوشتن لطیفه و داستان‌های فکاهی برای همکلاسی‌هایش آغاز کرد. اولین کتاب او «راه و رسم مسخرگی و خنداندن دیگران» نام داشت. استاین ادبیات ترسناک را ار سال ۱۹۸۶، با کتاب «وعده ملاقات با یک غریب» نام داشت که در مجموعه خیابان وحشت بود که در سال ۱۹۸۹ به چاپ رسید. او در سال ۱۹۹۲ مجموعه مورمور «goosebumps» را نوشت. او هم اکنون همراه همسرش جین و پسرش مت  زندگی می‌کند.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :396
دانلود کتاب آوای وحش از جک لندن

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 18:58
دانلود کتاب آوای وحش از جک لندن

نام :آوای وحش
نویسنده:جک لندن
حجم:۱ مگابایت
صفحات:۱۰۸
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحاتآوای وحش مشهورترین رمان جک لندن تویسنده آمریکایی است. این رمان در سال ۱۹۰۳ منتشر شد.جک لندن در این رمان داستان «باک» سگ اهلی و محبوب یک قاضی را تصویر می‌کند که در پی ماجراهایی سر از محیط خشن و بی‌رحم کلوندایک در روزگار هجوم جویندگان طلا به ایالت یوکان درمی‌آورد. این رمان تأثیر گذارترین رمان جک لندن محسوب می‌شود.باک سگی است که از محیط انسان‌ها به دنیای وحش می‌رود. جک لندن در رمان دیگر خود سپید دندان داستان سگ-گرگی را حکایت می‌کند که از میان گرگان به جهان انسان‌ها وارد می‌شود. این دو رمان را «رمان‌های سگی» جک لندن خوانده‌اند. آوای وحش با ترجمه پرویز داریوش به فارسی ترجمه شده است.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :581
دانلود کتاب زندگانی سیاسی سلطان احمدشاه از حسین مکی

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 18:47
دانلود کتاب زندگانی سیاسی سلطان احمدشاه از حسین مکی

نام : زندگانی سیاسی سلطان احمدشاه
نویسنده:حسین مکی
حجم:۱۰ مگابایت
صفحات:۲۸۴
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات: زندگانی سیاسی سلطان احمدشاه کتابی است به قلم حسین مکی. مطالب این کتاب ابتدا بصورت سلسله مقالاتی در روزنامه فردا انتشار یافت. در دوران آزادی نسبی بوجود آمده پس از شهریور بیست، بسیاری از کتب تاریخ معاصر و نوشته‌های کشته شدگان دوران دیکتاتوری رضاشاه، مجال انتشار یافتند. مقالات روزنامه فردا نیز در همین دوران، با اضافاتی توسط کتابفروشی علمی چاپ و منتشر شد.نکته جالبی که در مورد این کتاب وجود دارد این است که در آن برای اولین بار متن کامل قرارداد ۱۹۱۹ منتشر شد. در سالهای ملی شدن نفت ایران، با مراجعه به آرشیو وزارت امور خارجه وقت، ملاحظه گردید که هیچ نسخه‌ای از این قرارداد در آرشیو این وزارتخانه وجود ندارد و لذا به ناچار، یک نسخه از همین کتاب که حاوی متن قرارداد مزبور است، توسط دکتر محمد مصدق به شورای امنیت سازمان ملل متحد تقدیم و به عنوان سند دخالت انگلستان در امور داخلی ایران ثبت گردید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :181
دانلود کتاب سیخونک: مجموعه ی کاریکلماتور از بایز افروزی

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 18:24
دانلود کتاب سیخونک: مجموعه ی کاریکلماتور از بایز افروزی

نام :سیخونک: مجموعه ی کاریکلماتور
نویسنده:بایز افروزی
حجم:۰٫۷ مگابایت
صفحات:۶۹
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات:کاریکَلِماتور نامی است که پرویز شاپور در سال ۱۳۴۷ بر نوشته‌های خود که در مجله‌ی خوشه به سردبیری احمد شاملو چاپ می‌شد گذاشت. این واژه حاصل پیوند «کاریکاتور» و حرف «ک» مخفف «کلمه» است. به دید شاملو، نوشته‌های شاپور کاریکاتورهایی است که با کلمه بیان شده‌است عده ای هم این هنر نویسندگی را  نثر می دانند . بازی زبانی دارد تا بتواند گفتنی ها را دیدنی کند (تصویری) -طنز دارد. –کاریکلماتور از نظر معنایی ، صراحت دارد . کاریکلماتور از چند معنایی واژه ها سود می برد. این عنوان ، معمولا از بدیهیات و روزمره ها و دم دستی هاست . سابقه ای در ادبیات کهن به عنوان یک ژانر ندارد . اما می شود نمونه هایی در نثر و نظم پیدا کرد . -ایجاز از ویژگی های کاریکماتور است . -در این هنر نوعی نازک اندیشی مانند سبک هندی دیده می شود. -غافل گیری دارد که با غافل گیری شعری متفاوت است . -نوع لذت در کاریکلماتور با شعر متفاوت است .

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :200
دانلود کتاب سهراب و رستم اثر ماثیو آرنولد

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 1:6
دانلود کتاب سهراب و رستم اثر ماثیو آرنولد

نام :سهراب و رستم
نویسنده: ماثیو آرنولد
حجم:۲ مگابایت
صفحات:۲۵
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات:مَتیو آرنولد نویسنده کتاب سهراب و رستم شاعر و منتقد فرهنگی اهل انگلیس بود و به عنوان بازرس مدارس کار می‌کرد. وی فرزند توماس آرنولد مدیر نامدار مدرسه راگبی، برادر تام آرنولد استاد ادبی و ویلیام آرنولد رمان نویس بود. شعر ساحل دوار او را عموماً رساترین بیان علاپق معنوی انگلستان عصر ویکتوریا به شمار می‌آورند. در مقالات انتقادی بسیار تاثیرگذارش، که بعدها در مجموعه‌ای با نام فرهنگ و هرج و مرج (۱۸۶۹) گردآوری شد به خودپسندی و بی‌فرهنگی طبقات متوسط عصر ویکتوریا تاخت و ضرورت گسترش فرهنگی جدید براساس دلمشغولی به ارزش‌های هنری و عقلانی را مطرح کرد. اشعار او بیشتر لحن رثایی و درون‌مایه‌های شبانی دارند.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :393
دانلود کتاب روز اول قبر اثر صادق چوبک

تاريخ ارسال:پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 9:53
ديدگاه ها:نظرات()
دانلود کتاب روز اول قبر اثر صادق چوبک

 

نام :روز اول قبر
نویسنده:صادق چوبک
حجم:۳٫۶ مگابایت
صفحات:۲۵
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات:نویسنده کتاب روز اول قبر صادق چوبک در سال ۱۲۹۵ خورشیدی در بوشهر به دنیا آمد. پدرش تاجر بود، اما به دنبال شغل پدر نرفت و به کتاب روی آورد. در بوشهر و شیراز درس خواند و دوره کالج آمریکایی تهران را هم گذراند. در سال ۱۳۱۶ به استخدام وزارت فرهنگ درآمد.اولین مجموعه داستانش را با نام خیمه شب بازی در سال ۱۳۲۴ منتشر کرد. در این اثر و «چرا دریا طوفانی شد» (۱۳۲۸) بیشتر به توصیف مناظر می‌پردازد، ضمن اینکه شخصیت‌های داستان و روابط آنها و روحیات آنها نیز به تصویر کشیده می‌شود. در سال ۱۳۲۸ اثر دیگرش را هم که حاوی سه داستان و یک نمایشنامه بود، تحت عنوان «انتری که لوطی اش مرده بود» به چاپ سپرد. آثار دیگر وی که برایش شهرت فراوان به ارمغان آورد، رمان‌های «تنگسیر» (۱۳۴۲) و «سنگ صبور» (۱۳۴۵) است.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :352
دانلود کتاب خاقانی شروانی

تاريخ ارسال:چهار شنبه 23 تير 1395 ساعت: 22:13
ديدگاه ها:نظرات()
دانلود کتاب خاقانی شروانی

 

نام : خاقانی شروانی
نویسنده:حمید آراسلی
حجم:1  مگابایت
صفحات:۶۲
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات: افضل‌الدین بدیل بن علی خاقانی حقایقی شروانی در سال ۵۲۰ (قمری) در شهر شَروان به دنیا آمد. تاریخ تولد او از اشاره‌های موجود در دیوان به دست آمده است. پدرش نجیب‌الدین علی مروی درودگر بود. مادر او مسیحی نسطوری بود که به اسلام گرویده بود. عمویش کافی‌الدین عمر طبیب و فیلسوف بود و خاقانی تا بیست و پنج سالگی در سایهٔ حمایت او بود و در نزد او انواع علوم ادبی و حکمی را فرا گرفت. چندی نیز در خدمت ابوالعلاء گنجه‌ای شاعر بزرگ معاصر خود که در دستگاه شروانشاهان به سر می‌برد، کسب فنون شاعری کرد. پس از آنکه ابوالعلاء وی را بخدمت خاقان منوچهر شروانشاه معرفی کرد لقب «خاقانی» بر او نهاد. از ان پس خاقانی نزدیک به چهل سال وابسته به دربار شروانشاهان و در خدمت منوچهر شروانشاه، و پسر و جانشین او اخستان شروانشاه بود.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :405
دانلود کتاب نقد داستان ارابه خدایان از ایرج بقائی کرمانی

تاريخ ارسال:دو شنبه 14 تير 1395 ساعت: 14:24
ديدگاه ها:نظرات()
دانلود کتاب نقد داستان ارابه خدایان از ایرج بقائی کرمانی

 

نام : نقد داستان ارابه خدایان
نویسنده: ایرج بقائی کرمانی
حجم:۳٫۷ مگابایت
صفحات:۳۲۲
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات: ارابهٔ خدایان نخستین کتاب اِریش فون دِنیکِن  منتشرشده در سال ۱۹۶۸ است.محمدعلی نجفی در پیش‌گفتار این کتاب می‌نویسد:دیگر افسانه‌ها زاییدۀ خیال محض آدمی تلقی نمی‌شوند. افسانه‌ها را بیشتر از نظر علمی و با دید فضایی باید بررسی کرد تا از نظرگاه هنر، زیرا افسانه‌ها باقی‌ماندۀ وقایع و روابط تاریخی دوردست این سیاره با سایر عوالم سماوی است.اساس این کتاب بر پایهٔ این فرضیه‌ است که بسیاری از تکنولوژی‌های تمدن‌های باستانی و ادیان برگرفته از مسافران فضایی هستند که به نام خدایان پذیرفته شده‌اند. به عبارت دیگر، کلمۀ «خدایان» که در کتاب‌های باستانی و تورات آمده، درواقع موجودات فرازمینی هستند که انسان‌های آن دوران به آنها «خدایان» می‌گفتند. در این کتاب، نویسنده به بررسی آثار و نشانه‌های باقی‌مانده از مسافران فضایی در میان آثار تاریخی و باستانی و عهد عتیق می‌پردازد. ترجمه‌های مختلفی از این کتاب، با فاصلۀ کمی از انتشار آن، در ایران در سال‌های مختلف و توسط ناشران و مترجمان مختلف به چاپ رسیده‌است.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :620
دانلود داستان کوتاه گربه سیاه از ادگار آلن پو

تاريخ ارسال:دو شنبه 14 تير 1395 ساعت: 1:55
ديدگاه ها:نظرات()
دانلود داستان کوتاه گربه سیاه از ادگار آلن پو

 

نام : گربه سیاه
نویسنده:ادگار آلن پو
حجم:۰٫۰۸  مگابایت
صفحات
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات:گربه سیاه  نام داستان کوتاهی از نویسنده آمریکایی ادگار آلن پو است. در ۱۹ اگوست ۱۸۴۳ این داستان برای اولین بار توسط انتشارات “Saturday Evening Post” چاپ شد. ای داستان از لحاظ شخص تعریف‌کننده و حالت روانی راوی، با کتاب قلب رازگو پو مقایسه می‌شود. در هردوی این داستان‌ها، قاتل (راوی) جسد قربانی را در جای بسیار خوبی مخفی می‌کند و احساس آسودگی خاطر می‌کند؛ در حالی که به طوری ناگهانی و توسط عاملی غیر منتظره که به خاطر کار خودش به وجود آمده است، رازش برملا می‌شود.راوی بینام از بچگی فرد خشنی نبوده. او تعریف می‌کند که در نوجوانی و جوانی به حیوانات علاقه داشته و این علاقه اش تا زمانی که ازدواج می‌کند ادامه پیدا کرده. خوشبختانه، همسر وی نیز به حیوانات اهلی علاقه‌مند بوده و طولی نمی‌کشد که خانه آن‌ها پر از حیوانات مختلف می‌شود. این طور که راوی می‌گوید، گربه سیاه بزرگی به نام «پلوتو» حیوان محبوب اوست.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :525
دانلود کتاب صومعه پارم اثری رئالیسم از استاندال

تاريخ ارسال:یک شنبه 13 تير 1395 ساعت: 12:23
ديدگاه ها:نظرات()
دانلود کتاب صومعه پارم اثری رئالیسم از استاندال

نام : صومعه پارم
نویسنده:استاندال
حجم:۷٫۶ مگابایت
صفحات:۵۸۴
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات:صومعه پارم  آخرین اثر استاندال نویسنده فرانسوی، که در ۱۸۳۹ انتشار یافت.نویسنده، در فصل اول که عنوان آن «میلان در ۱۷۹۶» است، بر مبنای اعترافهای یک ستوان فرانسوی، به نام روبر، ما را با مارکی دل دونگو ی پیر، هوادار اتریش و مرتجع ددمنش، و مخصوصاً دو زن، ماکیز جوان و خواهر مارکی، یعنی ژینا آشنا می‌کند. نویسنده با اشاره‌های سریع، تلقین می‌کند که قهرمان جوان داستان، «مارکی جوان» فابریس دل دونگو، ثمره رابطهٔ روبر و مارکیز است. این پس در دوره پرهیجان و پرافتخار جنگهای ناپلئون بزرگ می‌شود.در قصر گریانتا در ساحل دریاچه کوم، که پدر و برادر بزرگش نماینده ارتجاع و تاریک‌اندیشی‌اند، سخت به مادر و عمه ژینای خود (که بیوه یکی از افسران ناپلئون است) دل بسته است. فابریس، در ۱۸۱۵، به شنیدن خبر بازگشت ناپلئون از جزیره الب، از خانه می‌گریزد تا به اتفاق وی بجنگد. پس از ماجراهای افسانه‌ای، عصر روز نبرد واترلو، به واترلو می‌رسد؛ بی‌آنکه چیز مهمی دریابد. شاهد نبرد و بعد گرفتار سیل عقب‌نشینی می‌شود. در بازگشت چون مارکی دل دونگو او را از قصر می‌راند به نزد عمه‌اش در پارم پناه می‌برد. در واقع، ژینای بسیار زیبا که بیوه مانده است، با نخست‌وزیر شاهزاده پارم، کنت موسکا، آشنایی پیدا کرده و برای حفظ ظاهر، با دوک دو سانسورینا ی پیر ازدواج کرده است و زینت دربار حاکم ظالم و کوچک پارم است .

 



مشاهده تگ ها:
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 120
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 12
بازديد ديروز بازديد ديروز : 0
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 1
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 4
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازديد هفته بازديد هفته : 21
بازديد ماه بازديد ماه : 112
بازديد سال بازديد سال : 1298
بازديد کلي بازديد کلي : 243767

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.139.81.58
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ی سایت تودلیا کلیک کنید

 

/page/telegramch

تبلیغات