دانلود Shutterstock Pack 03: DVD 33-34 - مجموعه عظیم تصاویر شاتر استوک - سری سوم - دی وی دی 33 و 34

جستجو در تــو دلـــیــا:

×

تبليغات

 

نويسنده : رضا بازديد :778
دانلود Shutterstock Pack 03: DVD 33-34 - مجموعه عظیم تصاویر شاتر استوک - سری سوم - دی وی دی 33 و 34

تاريخ ارسال:چهار شنبه 12 آبان 1395 ساعت: 18:0
دانلود Shutterstock Pack 03: DVD 33-34 - مجموعه عظیم تصاویر شاتر استوک - سری سوم - دی وی دی 33 و 34

ShutterStock - شاتراستوک یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سایت های فروش عکس با کیفیت بالا می باشد که از نظر کیفیت و تنوع یکی از بهترین سایت های شناخته شده در اینترنت است. در این مجموعه شما می توانید گزیده ای از تصاویر با کیفیت این سایت را مطابق با سلیقه و نیاز خود به صورت رایگان دانلود کنید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :400
دانلود Adobe Flash Player v23.0.0.205 x86/x64 - نرم افزار مشاهده و اجرای فایل‌های فلش

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:38
دانلود Adobe Flash Player v23.0.0.205 x86/x64 - نرم افزار مشاهده و اجرای فایل‌های فلش

Adobe Flash Player یک استاندارد وب بسیار قوی برای ساخت و انتشار انواع فایل‌های تصویری است، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌های ویدئویی فلش را اجرا کنید، امروزه بیش از 450 میلیون نفر با استفاده از این تکنولوژی انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی و فعالیت‌های تجاری خود را اجرا می‌کنند. به زبان ساده این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های طراحی شده توسط برنامه Adobe Flash را اجرا کند.
به همین دلیل بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player و Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید انواع فایل‌های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت‌هایی که در آن‌ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :452
دانلود Nitro Pro v11.0.2.110 x86/x64 - نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:33
دانلود Nitro Pro v11.0.2.110 x86/x64 - نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف

Nitro Pro نرم افزاری قدرتمند از كمپانی ARTS-PDF است كه جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بكار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یك كلیك ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل كند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط كاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه می شود كه جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به كار می رود. نام قبلی این برنامه Nitro PDF Professional بوده است.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :351
دانلود نرم افزار کپی اطلاعات سی دی خش دار IsoBuster Pro 3.8

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:33
دانلود نرم افزار کپی اطلاعات سی دی خش دار IsoBuster Pro 3.8

IsoBuster Pro 3.8 برنده بهترین نرم افزار در حوزه ی نرم افزار های سیستمی است که بسیار تخصصی و آسان برای استفاده از سی دی و دی وی دی های خش دار است.این نرم افزاریک گزینه ی مناسب برای بازیابی اطلاعات همراه با پشتیبانی از فرمت های انواع دیسک های نوری است.ذخیره اسناد مهم، تصاویر با ارزش، ویدیو های خانوداگی، تهیه پشتیبان از  سیستم خود تنها با چند کلیک میسر شده است.شاید شما نیز دارای سی دی ها و دی وی دی های خش داری باشید که حاوی اطلاعات ارزشمندی باشند ولی به دلیل خش دار بودن ، قادر به استفاده از آن ها نیستید . نرم افزار IsoBuster Pro به شما کمک می کند تا دیسک های خش دار خود را در هارد کپی کنید و به اطلاعات آن ها دسترسی داشته باشید . البته نباید انتظار کپی دیسک های پرخش و غیرقابل خواندن را داشته باشید . تنها کافیست دیسک مورد نظر خود را در درایو قرار دهید و سپس برنامه را اجرا کنید ، حال محل ذخیره سازی نسخه کپی شده در هارد را انتخاب نمایید و منتظر کپی شدن باشید .

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :274
دانلود نرم افزار مخفی سازی فولدرها Hide Folders 5.4 Build 5.4.2.1155

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:25
دانلود نرم افزار مخفی سازی فولدرها Hide Folders 5.4 Build 5.4.2.1155

Hide Folders 5.4 Build 5.4.2.1155 یک برنامه ساده و بسیار پیشرفته است که کارش مخفی کردن پوشه ها است . امروزه کاربر هر روز به امنیت فایل و پوشه های خود حساس تر می شوند و این برنامه ای است برای رفع کردن این نگرانی . اگر شما از کسانی هستید که سیستمتان روزانه به دست تعداد زیادی از افراد خانواده یا همکاران اداره می افتد ، پوشه های شما حتما در معرض دسترسی دیگران خواهد بود.  این نرم افزار برای کمک به کاربران و مخفی کردن پوشه های انها روانه بازار شده است . شما با این برنامه عالی می توانید به راحتی پوشه های خود را مخفی کنید به صورتی که هیچ کس متوجه نشود . شما با این برنامه به راحتی می توانید هر تعداد پوشه و فایل که می خواهید از دید دیگران مخفی کنید.

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :593
دانلود نرم افزار برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ YoGen Vocal Remover 3.3.10

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:20
دانلود نرم افزار برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ YoGen Vocal Remover 3.3.10

YoGen Vocal Remover 3.3.10 گاهی نیاز است تا صدای خواننده را از روی آهنگ حذف کنید در واقع شما میخواهید یک موزیک بی کلام داشته باشید. برای چنین کاری لازم است تا از یک نرم افزار ویرایش فایل های صوتی استفاده کنید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تا صدای خوانند را از روی آهنگ حذف کند. نرم افزار YoGen Vocal Remover یک نرم افزار بسیار خوب به منظور برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ می باشد.در این نرم افزار شما برای حذف صدای خواننده نیازی به انجام تنظیمات خاصی ندارید زیرا نرم افزار به صورت خودکار و با دقت بسیار بالا اقدام به برسی قسمت های مختلف آهنگ می نماید و پس از آن با کیفیت بسیار مناسب صدای خواننده را از روی آهنگ جدا نموده و موزیک بی کلام ساخته شده را در یک فرمت صوتی با کیفیت بالا ذخیره می کند. همچنین میزان کیفیت آهنگ تبدیل شده رابطه مستقیم با چگونگی ضبط صدا و طریقه میکس آن دارد. علاوه بر این برای حذف صدای خواننده حتمآ می بایست صدا به صورت استریو ضبط شده باشد که در غیر اینصورت نرم افزار قادر به تشخیص صدای نخواهد بود و موزیک ساخته شده از کیفیت مناسبی برخوردار نمی باشد.

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :319
Telegram Desktop 0.10.19 + Portable مسنجر تلگرام نسخه ویندوز

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 19:19
Telegram Desktop 0.10.19 + Portable مسنجر تلگرام نسخه ویندوز

Telegram Desktop نسخه ویندوز یکی از جدیدترین مسنجرهای سریع، ساده و ایمن برای ارسال پیام در اندروید و سایر پلتفرم های موبایل میباشد ، که مشابه اپلیکیشن WhatsApp اما دارای امکانات بیشتر میباشد. ساخت گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم 1 گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات این نرم افزار میباشد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :306
دانلود Folder Guard Professional v10.0.1.2163 - نرم افزار محافظت از فایل ها و فولدرها

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 18:9
دانلود Folder Guard Professional v10.0.1.2163 - نرم افزار محافظت از فایل ها و فولدرها

نرم افزار Folder Guard ابزاری به منظور محافظت از فایل ها و فولدرهای شما می باشد. این محصول یکی از برنامه های امنیتی ویندوز می باشد که به کمک آن می توان مانع از دسترسی به فایل ها، فولدرها و سایر منابع کامپیوتر شد. اگر کامپیوتر شما در بین همکاران تان،فامیل و یا هم خانه ای تان به اشتراک گذاشته شده است، می توانید از این نرم افزار استفاده کنید و به آن ها اجازه ی ورود به فایل ها و فولدرهای تان را ندهید و یا حتی می توانید بعضی از فایل های تان را پنهان کرده و برای ورود به آن ها رمز عبور اختصاص دهید. با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود از درایو های کامپیوتر نظیر فلاپی و سی دی رام نیز محافظت نمایید. شما می توانید مانع از ورود دیگران به منوی شروع،َ برنامه های نصب شده و کنترل پانل سیستم تان شوید. این محصول قابلیت های امنیتی را بر روی فایل ها و فولدرهایی با سیستم NTFS و FAT/FAT32 و با انعطاف پذیری بالا ایجاد می نماید. اگر ویندوز شما نسخه های ویندوز 98 و Me باشد که از امکانات امنیتی بهره نمی برند می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. هنگامی که یکی از فولدر هایتان را به کمک این نرم افزار پنهان می کنید این فولدر از دید تمام برنامه های ویندوز مانند Explorer و برنامه های چون Office و ... پنهان خواهد ماند. شما می توانید برای کاربران اجازه ی دسترسی یا عدم دسترسی به فایل ها و فولدرها  و منابع، درایوها، برنامه ها و ... را صادر کنید. کاربران بدون اجازه ی شما اجازه ی دسترسی به اینترنت و دانلود از آن را نخواهند داشت.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :543
دانلود ورژن 53 مرورگر جدید و قدرتمند کرومیوم Google Chrome v51.27 2016

تاريخ ارسال:شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 9:26
ديدگاه ها:نظرات()
دانلود ورژن 53 مرورگر جدید و قدرتمند کرومیوم Google Chrome v51.27 2016

 

دانلود جدیدترین ورژن مرورگر گوگل کروم 2016 51.27 Google Chrome + کرومیوم 53. یک مرورگر متفاوت بر پایه تکنولوژی پیشرفته می باشد که با یک رابط گرافیکی ساده موجب می شود یک وبگردی سریع ، امن و آسان را تجربه کنید. با رونمایی مرورگر جدید Microsoft Edge یک زنگ خطر برای این مرورگر زده شده چرا مرورگر مایکرویسافت اج عملکردی مشابه و چه بسا بهتر از کروم دارد . مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر (Microsoft Edge) مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :469
دانلود مرورگر قدرتمند Mozilla FireFox V48.1 Final 2016 فایرفاکس ورژن 48.1

تاريخ ارسال:شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 9:18
ديدگاه ها:نظرات()
دانلود مرورگر قدرتمند Mozilla FireFox V48.1 Final 2016 فایرفاکس ورژن 48.1
 
دانلود آخرین و جدیدترین ورژن حال حاضر مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس  Mozilla FireFox 48.1 Final 2016 همچنان شرکت موزیلا تنها پس از چند هفته از ارائه نسخه قبلی از نرم افزار Mozilla Firefox،  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را رونمایی کرده است. اینبار نوبت ورژن 48 آن است که نسبت به ورژن قبلی همچنان ویرایش و تغییرات  دیگری نیز پیدا کرده در نسخه های قبلی شاهد ایجاد تغییرات و فیکس نمودن باگ های امنیتی بودیم مواردی از جمله : ارتقاء امنیت مرورگر - افزودن بسته های پشتیبانی برخی از نرم افزارها - بهبود عملکرد نمایش کدهای CSS - فناوری سندباکس و هدایت صفحات پاپ آپ به داخل جعبه شنی ، ایجاد امنیت فزاینده - پشتیبانی از پروتکل  SPDY 3.1 ، بیش از یک سرویس در هر لحظه ، اضافه شدن فرمت با کیفیت WebM برای ویدئوهای آنلاین در نسخه 47 Final  و نسخه جدید 48 طبق شعارهای شرکت موزیلا : Stay Safe (امن بمانید) ، Stay In Control (کنترل با شما) ، Fasten your seat belts (نسخه 48 سازگاری کامل با کارت های گرافیک NVidia  و ویندوز 10 !) سرعت و امنیت کامل

 

تغییرات ورژن Mozilla Firefox 48.1 Final 2016 :

- پشتیبانی از ویندوز 10
- 5 قابلیت جدید در نسخه 48 اضافه شده ، 6 قابلیت ارتقا داده شده و یک باگ فیکس شده است.
- جلوگیری از اجرای نرم افزارهای ناخواسته unwanted software
- ارتقاء قابلیت های قبلی و اضافه شدن امکانات جدید
- بهبود عملکرد باگذاری تب ها
- اضافه شدن قابلیت های برای برنامه نویسان
- اضافه شدن Context Menu در html5
- بهبود عملکرد تگ های html5

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :727
دانلود KMPlayer 4.1.0.3 Final – نرم افزار کا ام پلیر پخش فایل های صوتی و تصویری

تاريخ ارسال:چهار شنبه 16 تير 1395 ساعت: 12:42
ديدگاه ها:نظرات()
دانلود KMPlayer 4.1.0.3 Final  – نرم افزار کا ام پلیر پخش فایل های صوتی و تصویری

 

دانلود KMPlayer

 نرم افزار کا ام پلیر – پخش فایل های صوتی و تصویری

 

KMPlayer 4.1.0.3 + Portable کا ام پلیر نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری در ویندوز کامپیوتر شما می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت فیلم یا موسیقی و آهنگ را اجرا نماید.

برنامه KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هر فرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت تودلیا دریافت نمایید.

 



مشاهده تگ ها:
,

نويسنده : رضا بازديد :570
دانلود نرم افزار Adobe Acrobat Reader 9.0 برای خواندن فایل های PDF

تاريخ ارسال:یک شنبه 13 تير 1395 ساعت: 13:49
ديدگاه ها:نظرات()
دانلود نرم افزار Adobe Acrobat Reader 9.0 برای خواندن فایل های PDF

قویترین و محبوبترین نرم افزار برای خواندن فایل های با فرمت PDF میباشد که توسط شرکت Adobe تولید شده است در سایت تودلیا آماده دریافت است
Adobe Acrobat Reader 9.0 ویژگی های زیر را شامل میشود:

– دارای محیط زیبا و ساده
– بسیار راحت و آسان در استفاده
– قابلیت نمایش انواع فایل های PDF با Encoding های مختلف
– پشتیبانی از شتاب بخش GUI جهت نمایش بهتر فایل پی دی اف و تصاویر موجود در آن
– قابلیت چاپ تمامی اجزای موجود در فایل پی دی اف
– رایگان و عاری از هرگونه ویروس، جاسوس افزار و نرم افزارهای مخرب
– امکان ایجاد دسترسی سریع با سایت Adobe.Com و آپلود فایل ها بر روی سرور آدوبی
– رفع حفره امنیتی بسیار خطرناک در این نسخه (قطعی نیست)
– پشتیبانی از اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ۷
– و …

جهت دانلود نرم افزار به ادامه نوشته مراجعه بفرمایید…

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :527
نرم افزار فشرده سازی وینرر - WinRAR 5.30

تاريخ ارسال:یک شنبه 13 تير 1395 ساعت: 13:38
ديدگاه ها:نظرات()
نرم افزار فشرده سازی وینرر - WinRAR 5.30

 

نرم افزار WinRAR یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین نرم افزار های فشرده سازی برای ویندوز است.

 

نرم افزار WinRAR محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و کار را برای اکثر کاربران حتی مبتدی نیز آسان کرده است.

 

با توجه به کاربرد و قابلیت های بالا، این نرم افزار یکی از مهم ترین نرم افزار هایی است که هر کاربری باید آن را روی ویندوز خود داشته باشد. چون بیشتر فایل هایی که از اینترنت دانلود میکنید به صورت فشرده (Rar یا Zip) هستند، و این نرم افزار میتواند آنها را از حالت فشرده خارج کند.

 

در ادامه مطلب میتوانید در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت تودلیا دریافت کنید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :918
دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 22.0.0.192 Final x86/x64

تاريخ ارسال:یک شنبه 13 تير 1395 ساعت: 12:53
ديدگاه ها:نظرات()
دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 22.0.0.192 Final x86/x64

دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player

 

Adobe Flash Player 22.0.0.192 Final x86/x64 فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو (مانند یوتیوب )، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

برنامه فلش پلیر برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، ، سافاری Safari، ، اپرا Opera،  AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و 7 و 8 و 10 مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدید ترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیر را به صورت رایگان از سایت تودلیا دریافت نمایید و از بازی ها آنلاین در بخش بازی سایت لذت ببرید.

 



مشاهده تگ ها:
,

نويسنده : رضا بازديد :440
دانلود Baidu PC Faster 5.1.3.131061 – نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز

تاريخ ارسال:شنبه 12 تير 1395 ساعت: 12:11
ديدگاه ها:نظرات()
دانلود Baidu PC Faster 5.1.3.131061 – نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز


دانلود Baidu PC Faster

برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز

پیشنهاد سایت تودلیا برای تمامی کاربران

Baidu PC Faster 5.1.3.131061 نرم افزار بسیار خوب بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز برای سیستم عامل ویندوز است.یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی رجیستری ویندوز میباشد که میتوانید با استفاده از آن ، عملکرد کلی سیستم عاملتان را بسیار بالا ببرید . این نرم افزار با بررسی کامل رجیستری ، شاخه ها و کلید های ناقص و یا آسیب دیده را ترمیم میکند و با این کار ، سرعت و عملکرد ویندوز را به طور چشمگیری افزایش میدهد. برنامه Baidu PC Faster از 8 بخش اصلی تشکیل شده است که بسیار کاربردی و مفید هستند که در ادامه به چند بخش اشاره میشود.

بخش Win Update را میتوان یک بخش مهم این نرم  افزار دانست زیرا به بررسی آپدیت های ویندوز و همچنین قطع دسترسی نرم افزارهای مخرب میپردازد. از بخش دیگر نرم افزار میتوان به Cleaner اشاره کرد که میتواند فایل های آسیب دیده ریجستری را تعمیر کند و فایل های آسیب دیده را پاک کنید و همچنین میتواند کش مروگرهای را تعمیر کند. بخش دیگر این نرم افزار SpeedUp است که یک مانیتورینگ برای استارت آپ ویندوز میباشد. پس اگر از دوست دارید ویندوز خود را بهینه کنید و سرعت آن را بالا ببرید هم اکنون می توانید نرم افزار Baidu PC Faster را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت تودلیا دریافت نمایید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Baidu PC Faster :

– استفاده از فناوری روز بهینه سازی

– افزایش سرعت سیستم

– استفاده از الگوریتم های هوشمند شناسایی

– افزایش سرعت اینترنت

– شناسایی و پاکسازی فایل های تکراری

 



مشاهده تگ ها:
ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 120
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 6
بازديد ديروز بازديد ديروز : 5
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 1
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 2
آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
بازديد هفته بازديد هفته : 6
بازديد ماه بازديد ماه : 111
بازديد سال بازديد سال : 1297
بازديد کلي بازديد کلي : 243766

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.17.184.90
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ی سایت تودلیا کلیک کنید

 

/page/telegramch

تبلیغات