دانلود Pes 2017 - بازی فوتبال حرفه ای 2017

جستجو در تــو دلـــیــا:

×

تبليغات

 

نويسنده : رضا بازديد :1238
دانلود Pes 2017 - بازی فوتبال حرفه ای 2017

تاريخ ارسال:یک شنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:44
دانلود Pes 2017 - بازی فوتبال حرفه ای 2017
(95/8/7) تغییرات:

نسخه نهائی کرک CPY قرار گرفت.
نسخه فشرده شده BlackBox قرار گرفت.
CrackFix Cpy قرار گرفت.

به رسم هر ساله کمپانی کونامی امسال نیز جدیدترین بازی شبیه سازی ورزشی خود به نام Pes 2017 را برای رایانه های شخصی عرضه کرده است. بازی به نسبت نسخه گذشته خود پیشرفت فراوانی در همه زمینه ها کرده است و یک بروزرسانی صرف بر نسخه قبلی به حساب نمی آید. بازی به لطف استفاده از موتور بازی سازی Fox Engine که در سری بازی های Metal Gear هم از آن استفاده شده است از گرافیک زیبا و چشم نواز و فیزیک کاملا طبیعی بهره می برد و استدیو سازنده به این هم بسنده نکرده و با بهینه کردن بیشتر آن باعث ارتقاء هر چه بهتر بازی شده است. یکی از ضعف های سری Pes در مقابل رقیب اصلی آن یعنی Fifa در تعداد کمتر تیم های لایسنس شده در بازی است که در این نسخه کمپانی کونامی با بستن قرارداد با تیم های مختلف سعی کرده است تا حد ممکن این ضعف را پوشش دهد و با اضافه شده این موارد به لایسنس لیگ قهرمانان اروپا تجربه کاملی را در اختیار گیمر ها قرار دهد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :1734
دانلود Call of Duty®: Infinite Warfare - بازی ندای وظیفه: جنگ بی نهایت

تاريخ ارسال:یک شنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:52
دانلود Call of Duty®: Infinite Warfare - بازی ندای وظیفه: جنگ بی نهایت

بازی Call of Duty: Infinite Warfare جدیدترین بازی از مجموعه Call of Duty است که در سبک اکشن و ماجرائی به تازگی توسط Infinity Ward ساخته و توسط Activision برای رایانه های شخصی منتشر شده است. اینبار اینفینیتی وار برای روایت داستان خود آینده ای دور دست و در فضا را انتخاب کرده است. منابع و ذخایر روی زمین رو به اتمام است و نیاز به کشف منابع جدید در فضا برای ادامه حیات به شدت احساس می شود و به همین منظور، سازمانی با نام UNSA (اتحاد فضایی ملل متحد) برای نظارت بر کشف و استخراج منابع جدید در کهکشان به وجود می آید. همچنین سازمان SATO (سازمان معاهده‌های مربوط به منظومه شمسی)‌ که یک مجموعه نظامی است وظیفه دفاع کردن از UNSA و زمین را در برابر خطرات احتمالی برعهده دارد. یکی از این نیروهای افراطی جدید که گروهی سرکش و یاقی از نیروهای خود UNSA هستند در طول بازی دشمنان اصلی شما خواهند بود. SDF (خط مقدم مدافعان مستعمراتی) در ابتدای بازی با حمله ناگهانی به ژنو (که مرکز اتحاد فضایی است) نیروهای ساتو را به شدت در برابر نیروهای سرکش آسیب‌پذیر می‌کند. حال به عنوان فرمانده سفینه Retribution (مجازات) در نقش کاپیتان نیک رِیس وظیفه دارید نیروهای متحد را در برابر جنگ اجتناب ناپذیر با SDF هدایت کنید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :1099
دانلود بازی Clash of clans

تاريخ ارسال:جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 23:27
دانلود بازی Clash of clans

 

(95/8/14) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به ورژن8.551.25
دانلود آخرین نسخه آی او اس برنامه از آیتونز

در این بازی شما باید لشکری تشکیل دهید و به جنگ با دشمنانتان بروید. نیروهای خود را تجهیز و با کنترل درست آنها در جنگ ها پیروز شوید و زمین های دشمنان را تصاحب کنید. به ساخت روستا و قلعه ها بپردازید و برای دفاع از روستاها از توپ ها، برج ها، خمپاره ها و تله ها استفاده نمایید. دراین بازی می توانید به صورت آنلاین با تیم های دیگر به مبارزه بپردازید و امتیاز کسب کنید. این بازی دارای گرافیکی جالب و زیبا می باشد و ساعاتی میتواند شما را سرگرم خود کند. برای اجرای این بازی نیاز به اینترنت دارید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :1309
دانلود Clash Royale - بازی موبایل کلش رویال

تاريخ ارسال:جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 23:21
دانلود Clash Royale - بازی موبایل کلش رویال
(95/8/14) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به ورژن 1.6.0

لینک دانلود آخرین نسخه آی او اس از آیتونز!

سرانجام عنوان معروف و محبوب Clash Royale که توسط سازنده بازی کلش آف کلن یعنی spercell ساخته شده برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. اگر از طرفدراان و علاقمندان به بازی معروف و محبوب clash of clans می باشید این بازی جدید کلش را از دست ندهید. بازی همانند بازی قبلی دارای گیم پلی ای بسیار اعتیادآور می باشد و شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. بازی همانند نسخه قبلی خود دارای سبکی استراتژیکی آنلاین میباشد. ده ها کارت شگفت انگیز و منحصربفرد را جمع کرده و با پیشروی در بازی آنها را ارتقاء دهید تا بتوانید از قلمرو خود دفاع کرده و دشمنان خود را نابود کنید. انواع و اقسام شخصیت های دوست داشتنی در قالب کارت ها میزبان شما در بازی خواهند بود قهرمانانی همچون پکا , دراگون و یا حتی بچه دراگون! سرزمین های دیگر را نابود کرده و منابع آنان را به غارت ببرید تا بتوانید کارت ها و سرزمین خود را گسترش داده و قدرت خود را به رخ حریفان بکشید.
توجه: بازی به صورت آنلاین می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت دارد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :245
دانلود Perchang - بازی موبایل پرچنگ

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:43
دانلود Perchang - بازی موبایل پرچنگ

Perchang نام بازی ای زیبا و مهیج در سبک بازی های پازل و فکری می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. بازی دارای گیم پلی ای بسیار اعتیادآور و سرگرم کننده می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. بازی شامل 60 پازل منحصر به فرد در طراحی و بسیار چالش برانگیز می باشد که شما را حسابی مشغول خواهد کرد. تمام ذهن را باید به بازی بسپارید تا یک توپ سر به هوا به هدف نهایی بزسد، البته در این راه تمام موانع چون آهن ربا، ضد جاذبه و فن ظاهر شده تا مسیر توپ منحرف شود! شما از این وسایل برای رسیدن به هدف استفاده کنید، هنر این است! بازی همچنین از صداگذاری و موسیقی  مهیج و زیبایی برخوردار می باشد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :296
بازی کانتر استریک 1.6

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 16:43
بازی کانتر استریک 1.6

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.
بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :172
بازی گیاهان علیه زامبیها Plants vs Zombies 2 اندروید

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 16:38
بازی گیاهان علیه زامبیها Plants vs Zombies 2 اندروید

پس از مدت های انتظار, نسخه دوم بازی پرطرفدار گیاهان علیه زامبیها یا همان Plants vs Zombies 2 توسط شرکت Popcap برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. در نسخه جدید بازی گیاهان علیه زامبیها موجودات خطرناک جدیدی به خانه شما حمله ور می شوند و باید با استفاده از کاشتن گیاهان از خود دفاع کنید. ویژگی های زیادی به نسخه جدید اضافه شده است که از آن ها می توان به بمب ها و زامبی های جدید نام برد. همچنین گیاهان جدیدی نیز اضافه شده اند که با جمع آوری کلید ها می توانید آن ها را نیز آزاد کنید و همچنین با جمع آوری ستاره ها می توان به جهان و منطقه جدیدی وارد شد که در هر یک از این جهان ها زامبیها را با شکلی متفاوت و عجیب خواهید دید که باعث جذابیت بیشتری خواهد شد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :157
دانلود Clash Royale – بازی کلش رویال اندروید

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 15:1
دانلود Clash Royale – بازی کلش رویال اندروید

Clash Royale جدیدترین بازی شرکت بزرگ Supercell در سبک استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که قبلا برای iOS منتشر شده است. مهم ترین هدفی که همواره در این بازی دنبال می کنید، سرنگون سازی قلعه دشمن به کمک ارتشتان می باشد. اما در مسیری که به سمت قلعه دشمن طی می کنید، باید با ارتش دشمن نیز روبرو شوید. برای نبرد می توانید از انواع نیروهایی که برخی از آنان در بازی معروف Clash of Clans نیز حضور داشته اند، کمک بگیرید.اما به این نکته نیز در بازی Clash Royale باید توجه داشته باشید که دشمن نیز از هر فرصتی استفاده می کند تا قلعه تان را از بین ببرد. برای محافظت از قلعه می توانید از انواع نیروهای جادویی یا همان اسپل ها بهره ببرید. به کار بردن استراتژی مناسب در حمله و دفاع از اهمیت بسیار بالایی برای هر بازیکن برخوردار می باشد. حتی اگر سطح نیروها و قلعه تان از حریف پایین تر باشد، با کمی دقت و به کاربری نقشه عالی می توانید او را شکست دهید و امتیاز آن نبرد را دریافت نمایید.

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :170
دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز ویژه ی هالویین 2016

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 14:52
دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز ویژه ی هالویین 2016

Clash of Clans یک بازی اکشن و استراتژیک برای سیستم عامل اندروید بوده که در آن باید به تجهیز و ایجاد ارتشی بزرگ بپردازید و برای جنگ با دشمنان به پا خیزید. سریعا قلعه خود را ساخته و قلمرویی بزرگ و غیر قابل نفوذ بسیازید و تمامی مهاجمان را با نقشه های زیرکانه از پای در آورید برای اینکار کافی است تا تله ها را در جای مناسب گذاشته و توپ های جنگی و برج های خود را کاملا آماده کنید.بازی Clash of Clans قابلیت آنلاین و چند نفره را دارد و می توانید در آن به مبارزه و نبرد با سایرین و یا دوستان خود بپردازید. در بازی Clash of Clans بسیار به امتیازات نیازمند خواهید بود. زیرا باید به وسیله آن باید به ارتقا ساختمان ها و تجهیزات خود بپردازید و همچنین برای خرید سلاح های جدید نیز به این امتیازات نیاز خواهید داشت.

 

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :239
دانلود بازی Aragami آراگامی برای کامپیوتر

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 12:41
دانلود بازی Aragami آراگامی برای کامپیوتر

Aragami  بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که کمپانی Lince Works آن را برای کامپیوتر ساخته و منتشر کرده است. شما در این بازی نقش Aragami را بازی می کنید یک روح کینه توز با قدرت کنترل سایه ها. دختری که در قلعه ای از شهرستان Kyuryu زندانی شده است شما را احضار می کند. در این بازی وارد سفر تاریکی پر از رمز و راز می شوید تا حقایق و اسرار مربوط به Aragami را کشف کنید. شما با قدرت فوق العاده تان به شهر اشغال شده‌ی Kyuryu سفر کرده و با سایه به مبارزه با نور می پردازید و داستانی در رابطه با یک روح دو قلو را کشف می کنید که هر دو گرفتار سرنوشتی هستند که با نور و حافظه محدود شده است…

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :175
دانلود بازی Gangstar Vegas گنگستر وگاس برای اندروید

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 12:33
دانلود بازی Gangstar Vegas گنگستر وگاس برای اندروید

Gangstar Vegas یک بازی جدید و فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در ژانر بازی های اکشن است. در این بازی شما کنترل تبهکاری را به دست می گیرید که سعی دارد وارد دنیای تبه کاران و اراذل لاس وگاس شود. شما در بازی ganstar vegas می توانید آزادانه در خیابان ها به گشت و گذار و کارهای خلاف بپردازید ؛ با اسلحه های مختلفی که دردست دارید به عابران حمله کنید؛ سلاح هایی مثل مسلسل، تفنگ ساچمه‌ای، پنجه بکس، حتی مشت خودتان. به علاوه کنترل ماشین های مختلفی مثل انواع کامیون، اتومبیل های پلیس، ماشین های اسپرت و … را در اختیار دارید. هم چنین می توانید به اعمال مختلفی مثل قتل، تعقیب ماشین‌ها، آدم ربایی و انواع معاملات و کسب و کارهای مختلف بپردازید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :171
بازی آنلاین متفرقه پرندگان خشمگین

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 2:15
بازی آنلاین متفرقه پرندگان خشمگین

بازی آنلاین متفرقه پرندگان خشمگین بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه Play کلیک نمایید و مرحله خود را انتخاب نمایید.

 کلید های بازی : این بازی تماما با موس کار می کند و کلید های کیبورد برای این بازی عملکردی ندارد.


آموزش بازی پرندگان خشمگین : بازی آنلاین پرندگان خشمگین: در این بازی شما باید با استفاده از پرندگان و حرکت دادن آنها به طرفین و زدن خوک های بد جنس به انتهای مسیر در هر مرحله بروید و پرچم قرمز را بالا ببرید. در هر مرحله ای که جلوتر می روید خطرات اطراف این پرنده ها افزایش می یابد و شما می توانید با نگه داشتن جهت سرعت حرکت اطراف خود را کاهش دهید و تصمیم خود را برای حرکت به جلو بگیرید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :213
بازی آنلاین فکری پی خوشحال

تاريخ ارسال:پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 10:15
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین فکری پی خوشحال

 

بازی آنلاین فکری پی خوشحال بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه play کلیک کنید.

 کلید های بازی : این بازی تماما با موس کار می کند و کلید های کیبورد برای این بازی عملکردی ندارد.


آموزش بازی پی خوشحال : بازی آنلاین پی خوشحال: در این بازی شما باید با کپسولی که در اختیار دارید بیماران را سلامتی ببخشید و برای این کار کافی است حداقل یک بار کپسول شما به آن برخورد نماید. برای گذراندن مرحله شما با یک کپسول باید تمام بیمارانی که در صفحه می باشند را سلامت نمایید و در صورتی که یک مریض بیش از چهار بار با کپسول برخورد نماید از بین می رود و شما کپسول خود را از دست می دهید و باید از کپسول دیگری در همان مرحله استفاده نمایید و اگر در طول بازی سه کپسول را از دست بدهید بازی را می بازید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :249
بازی آنلاین تیراندازی سیب و مهمات

تاريخ ارسال:پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 10:9
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین تیراندازی سیب و مهمات

 

بازی آنلاین تیراندازی سیب و مهمات بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه Start کلیک نمایید.

 کلید های بازی :این بازی تماما با موس کار می کند و کلید های کیبورد برای این بازی عملکردی ندارد.


آموزش بازی سیب و مهمات : بازی آنلاین سیب و مهمات: در این بازی شما باید سیب روی سر نفر مقابل خود را هدف قرار داده و آن را با سلاح هایی که در اختیار شما قرار می دهند بزنید. در صورتی که تیر به سیب برخورد نکند یک سلاح قوی تر به شما داده می شود و شما باید دوباره سیب را هدف قرار دهید. برای شلیک کردن نیز باید بر روی دکمه Fire کلیک نمایید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :285
بازی آنلاین کودکانه نبرد باب اسفنجی

تاريخ ارسال:شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 9:42
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین کودکانه نبرد باب اسفنجی

 

بازی آنلاین کودکانه نبرد باب اسفنجی بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه مبارزه باب اسفنجی بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه startکلیک نمایید سپس مجددا بر روی دکمه start کلیک کنید و پس از آن بر روی new campaign کلیک نمایید.

کلید های بازی : این بازی تماما با موس کار می کند و کلید های کیبورد برای این بازی عملکردی ندارد.


آموزش بازی نبرد باب اسفنجی : بازی آنلاین نبرد باب اسفنجی: در این بازی زیبا شما به مبارزه با هشت پا و یارانش می باشید و باید آنها را از بین ببرید. شما با استفاده از یک توپ انداز گلوله های برفی و نارنجک و مشک را می توانید با زاویه و سرعت خاصی که به آنها برخورد نماید پرتاب نماییدو آنها را از بین ببرید. برای این کار زاویه و قدرت پرتاب را مشخص می کنید و دکمه شلیک را فشار می دهید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :367
بازی آنلاین تفننی ضربات توپ

تاريخ ارسال:دو شنبه 28 تير 1395 ساعت: 9:32
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین تفننی ضربات توپ

 

بازی آنلاین تفننی ضربات توپ بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه فلش کلیک کنید سپس نام خود را وارد نمایید و بر روی دکمه submit کلیک نمایید و پس از آن بر روی دکمه Begin کلیک کنید.

 کلید های بازی : این بازی تماما با موس کار می کند و کلید های کیبورد برای این بازی عملکردی ندارد.


آموزش بازی ضربات توپ : بازی آنلاین ضربات توپ: در این بازی شما به ثبت رکورد خود در تعداد ضربات به توپ و همچنین امتیاز خود را می توانید انجام دهید. برای این کار باید با استفاده از صفحه ای که در کنار حفره وجود دارد باید جلوی توپی که قصد دارد به داخل حفره بیفتد بگیرید. در هر برخورد توپ با صفحه ، صفحه عوض می شود و ممکن است جای که توپ به آن برخورد کرده بود خالی شود و توپ را از دست بدهید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :615
بازی آنلاین ماجراجویی مک کوی کاکتوس

تاريخ ارسال:چهار شنبه 23 تير 1395 ساعت: 22:39
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین ماجراجویی مک کوی کاکتوس

 

بازی آنلاین ماجراجویی مک کوی کاکتوس بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه start game کلیک کنید. پس از آن بر روی یکی از سه قسمت کلیک کنید و نام خود را وارد کرده و دکمه continue را فشار دهید و بر روی next یا skip کلیک کنید.

کلید های بازی : برای حرکت به چپ و راست از دکمه های اشاره گر چپ و راست و برای نشستن از دکمه اشاره گر پایین استفاده می شود برای پریدن از دکمه A می توان استفاده کرد و برای برداشتن سلاح از روی زمین نیز از دکمه اشاره گر پایین استفاده می شود و برای ضربه زدن از دکمه S استفاده می شود. از دکمه D هم در مواقعی که برای انداختن هر چیز از دست بر روی زمین را دارید می توانید استفاده کنید.


آموزش بازی مک کوی کاکتوس : بازی آنلاین مک کوی کاکتوس: در این بازی شما در صدد انتقام باید به مبارزه با پلیدی ها بروید و آنها را نابود کنید. در این بازی هر اندازه که مراحل را پیش می روید سخت تر می شود و شما با گذراندن هر مرحله مقداری امتیاز به دست می آورید که می توانید با استفاده از آن امتیاز ها خود را ارتقا دهید. در هر مرحله چند جعبه به صورت مخفی قرار دارد که شما می توانید برای کسب امتیاز بیشتر این جعبه ها را پیدا کنید و درب آن را باز نمایید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :346
بازی آنلاین متفرقه گل یا پوچ

تاريخ ارسال:چهار شنبه 23 تير 1395 ساعت: 22:31
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین متفرقه گل یا پوچ

 

بازی آنلاین متفرقه گل یا پوچ بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه Start the game کلیک کرده و پس از گذشتن از یک مرحله بر روی دکمه play again کلیک نمایید.

کلید های بازی : این بازی تماما با موس کار می کند و کلید های کیبورد برای این بازی عملکردی ندارد.


آموزش بازی گل یا پوچ : بازی آنلاین گل یا پوچ: در این بازی شما باید با استفاده از تمرکز خود بر روی ظرفی که در آن سنگ وجود دارد و حدث زدن پس از جابجایی ظرف ها که در یکی از آنها سنگ است. در صورتی که ظرف درست را انتخاب نمایید برنده می شوید و یک درجه دشوارتر دوباره شروع به جابجا کردن ظرف ها می نماید تا جایی که دیدن حرکت ظرف ها بسیار دشوار می شود.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :597
بازی آنلاین باب اسفنجی و پاتریک

تاريخ ارسال:چهار شنبه 23 تير 1395 ساعت: 22:25
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین باب اسفنجی و پاتریک

 

باب اسفنجی یک بای بسیار زیبا و سرگرم کننده می باشد و با حرکاتش در این بازی لذت بخش شما را سرگرم می کند.

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی روی دکمه (play) کلیک کنید
سپس وارد بازی شوید

کلید های بازی : در این بازی برای حرکت از دکمه های اشاره گر چپ و راست استفاده می شود برای پرش از دکمه بالا اشاره گر و برای جاخالی از دکمه پایین اشاره گر استفاده می شود
زمانی که سلاح خود را از درون صدف ها برداشتید از آنها می توانید با دکمه space استفاده کنید


آموزش بازی باب اسفنجی : بازی آنلاین ماجراجویی باب اسفنجی مراحل این بازی مدت زمان محدودی دارد که پنج دقیقه می باشد و شما در این زمان می بایست خود را به انتهای مرحله برسانید.
در ابتدای بازی سه جان به شما داده شده است که در هر جان دو شخصیت (باب و پاتریک) قرار دارند.
آدمک هایی به عنوان امتیاز در راه شما قرار دارند که هرکدام از آنها امتیاز های متفاوتی دارند:
رنگ صورتی آن یک امتیاز دارد, رنگ سفید آن دو امتیاز و رنگ طلایی آن سه امتیاز را برای شما به ارمغان می آورد. در صورتی که امتیاز شما به صد برسد یک جان به جان های شما اضافه می شود

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :341
بازی آنلاین تفننی جهنده 6

تاريخ ارسال:چهار شنبه 23 تير 1395 ساعت: 22:23
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین تفننی جهنده 6

 

بازی آنلاین تفننی جهنده 6 بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه Play کلیک نمایید.

کلید های بازی : برای حرکت به چپ و راست از دکمه های اشاره گر چپ و راست و برای پرش از دکمه Space استفاده می شود.


آموزش بازی جهنده 6 : بازی آنلاین جهنده 6: در این بازی شما برای گذشتن از مراحل باید تمام دانه های درخشان را جمع آوری نمایید تا ستاره خروج ظاهر شود و پس از آن باید خود را به آن ستاره برسانید و به مرحله بعدی بروید. در طول مسیر موانعی وجود دارند که شما نباید به آنها برخورد داشته باشید. در صورتی که با موانع برخورد نمایید از نقطه شروع دوباره حرکت می کنید.

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :580
بازی آنلاین سرعت سونیک

تاريخ ارسال:شنبه 19 تير 1395 ساعت: 1:14
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین سرعت سونیک

 

بازی آنلاین سرعت سونیک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه Play کلیک کرده و مرحله خود را انتخاب کنید.

 کلید های بازی : برای حرکت به جلو و عقب از دکمه های اشاره گر بالا و پایین و برای تعادل خودرو از دکمه های اشاره گر چپ و راست می توان استفاده کرد برای پرش نیز از دکمه Space باید استفاده نمایید.


آموزش بازی سونیک : بازی آنلاین سونیک: در این بازی شما باید با استفاده از ماشین و مهارت رانندگی خود به انتهای هر مرحله برسید. توجه کردن به تابلو هایی که در مسیر شما قرار دارد می تواند به شما برای حرکت صحیح کمک کند و انتهای مسیر با پرچم های چهار خانه نشان داده شده است.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :795
بازی آنلاین تفننی مستربین

تاريخ ارسال:شنبه 19 تير 1395 ساعت: 1:10
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین تفننی مستربین

 

 

بازی آنلاین تفننی مستربین بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه (start) کلیک نمایید.

 کلید های بازی : این بازی تماما با موس کار می کند و کلید های کیبورد برای این بازی عملکردی ندارد.


آموزش بازی مستربین : بازی آنلاین مستربین: در این بازی شما به جای مستربین به مردم سرویس می دهید و هرچه آنها سفارش می دهند برایشان آماده می کنید و به آنها تحویل می دهید در این بازی مستربین برای کسب درآمد در طول دوره نه روزه به کار خود گسترش می دهد تا درآمد بیشتری داشته باشد. درصورتی که درخواست های مشتری ها را به درستی تحویل دهید مبلغی را برای مستربین جمع کرده اید و در پایان روز نهم بازی به اتمام می رسد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :533
دانلود Clash Royale 1.4.1 – بازی جدید سوپرسل “کلش رویال” اندروید

تاريخ ارسال:پنج شنبه 17 تير 1395 ساعت: 17:45
ديدگاه ها:نظرات()
دانلود Clash Royale 1.4.1 – بازی جدید سوپرسل “کلش رویال” اندروید

 

در بازی فوق العاده زیبای Clash Royale طیف گسترده ای از کارت ها در اختیار شماست که باید به کمک آنها یک Battle Deck برای ارسال به میدان مبارزه تشکیل دهید. حتی می توانید در بازی برای خودتان یک کلن بسازید و در آن کارت هایتان را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید! بسیاری از کاراکترهای Clash Royale همان چهره های آشنای بازی کلش آو کلنز هستند، هر چند که کاراکترهای جدیدی مثل پرنسس ها، شوالیه ها و اژدهایان کوچک را هم در میانشان خواهید دید! بازی فوق العاده ی کلش رویال را امروز همزمان با انتشار حضور شما عزیزان معرفی می کنیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :380
بازی آنلاین فکری چرخ

تاريخ ارسال:دو شنبه 14 تير 1395 ساعت: 17:49
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین فکری چرخ

 

بازی آنلاین فکری چرخ 2 بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه Play کلیک نمایید سپس مرحله خود را انتخاب نمایید.

 کلید های بازی : این بازی تماما با موس کار می کند و کلید های کیبورد برای این بازی عملکردی ندارد.


آموزش بازی چرخ 2 : بازی آنلاین چرخ 2: در این بازی شما باید در هر مرحله سعی کنید تا خودروی خود را به پرچم قرمز رنگ برسانید و از آن مرحله عبور کنید. در صورتی که در موانع موجود در بازی گیر کردید می توانید مرحله را از اول تکرار کنید. این بازی مراحل متنوعی دارد که برای گذشتن از این مراحل باید به همه چیز در آن مرحله دقت نمایید تا بتوانید به راحتی مراحل را پشت سر بگذارید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :447
بازی آنلاین تفننی ساندویچ خوشمزه

تاريخ ارسال:یک شنبه 13 تير 1395 ساعت: 21:25
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین تفننی ساندویچ خوشمزه

 

بازی آنلاین تفننی ساندویچ خوشمزه بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه play کلیک نمایید.

 کلید های بازی : برای حرکت کردن به طرفین از دکمه های اشاره گر چپ و راست استفاده نمایید.


آموزش بازی ساندویچ خوشمزه : بازی آنلاین ساندویچ خوشمزه: در این بازی شما باید یک ساندویچ برای خود آماد نمایید و حتما از مواد سالم درون ساندویچ خود استفاده نمایید و از قرار دادن مواد خراب و غیر بهداشتی جلوگیری نمایید. در صورتی که تا سه بار مواد غیر بهداشتی وارد سادویچ شما شود بازی را باخته اید. برای رفتن به مرحله بالاتر باید نان تست را بر روی ساندویچ خود قرار دهید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :452
بازی آنلاین تفننی استادیوم فرفره

تاريخ ارسال:یک شنبه 13 تير 1395 ساعت: 21:21
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین تفننی استادیوم فرفره

 

بازی آنلاین تفننی استادیوم فرفره بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی فرفره کلیک نمایید و درجه سختی بازی را تعیین کنید و مجددا بر روی فرفره کلیک کنید.

 کلید های بازی : این بازی تماما با موس کار می کند و کلید های کیبورد برای این بازی عملکردی ندارد.


آموزش بازی استادیوم فرفره : بازی آنلاین استادیوم فرفره: در این بازی شما با فرفره هایی که در اختیار دارید باید مانع از عبور فرفره های دیگر از طرفی به طرف دیگر شوید برای این که به فرفره های موجود برخورد نماید باید فرفره خود را اندکی زودتر رها کنید تا به فرفره های وسط زمین برسد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :384
بازی آنلاین متفرقه پرندگان خشمگین

تاريخ ارسال:یک شنبه 13 تير 1395 ساعت: 11:40
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین متفرقه پرندگان خشمگین

بازی آنلاین متفرقه پرندگان خشمگین بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه Play کلیک نمایید و مرحله خود را انتخاب نمایید.

 کلید های بازی : این بازی تماما با موس کار می کند و کلید های کیبورد برای این بازی عملکردی ندارد.


آموزش بازی پرندگان خشمگین : بازی آنلاین پرندگان خشمگین: در این بازی شما باید با استفاده از پرندگان و حرکت دادن آنها به طرفین و زدن خوک های بد جنس به انتهای مسیر در هر مرحله بروید و پرچم قرمز را بالا ببرید. در هر مرحله ای که جلوتر می روید خطرات اطراف این پرنده ها افزایش می یابد و شما می توانید با نگه داشتن جهت سرعت حرکت اطراف خود را کاهش دهید و تصمیم خود را برای حرکت به جلو بگیرید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :387
بازی آنلاین سرعت کامیون زمستان

تاريخ ارسال:یک شنبه 13 تير 1395 ساعت: 11:37
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین سرعت کامیون زمستان

بازی آنلاین سرعت کامیون زمستان بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه New Game کلیک نمایید رنگ کامیون را انتخاب نمایید.

 کلید های بازی : برای حرکت به جلو و عقب از دکمه های اشاره گر بالا و پایین و برای هدایت تعادل از دکمه های اشاره گر چپ و راست استفاده می شود.


آموزش بازی کامیون زمستان : بازی آنلاین کامیون زمستان: در این بازی شما باید با تلاش خود در گذراندن کامیون از روی موانع موجود در راه و رساندن آن به پرچم پایان مسابقه برسانید و به مراحل بالاتر صعود کنید و در صورتی که بدنه کامیون با موانع برخورد کند و سلامت آن به اتممام برسد باید مرحله را تکرار کنید و امتیاز شما از بین می رود.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :555
بازی آنلاین ماجراجویی تام و جری

تاريخ ارسال:شنبه 12 تير 1395 ساعت: 20:24
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین ماجراجویی تام و جری

بازی آنلاین ماجراجویی تام و جری بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی Start کلیک نمایید.

 کلید های بازی : برای حرکت به طرفین از دکمه های اشاره گر چپ و راست و برای پرش از دکمه اشاره گر بالا باید استفاده نمایید.


آموزش بازی تام و جری : بازی آنلاین تام و جری: در این بازی شما باید به جمع آوری پنیر ها به عنوان امتیاز و برای گذشتن از تام باید بر روی سر آن بپرید تا از بین برود و به جلو حرکت کنید. در صورتی که با تام برخورد کنید یا درون جاله ها بیفتید بازی را می بازید و باید مرحله از اول آغاز نمایید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :408
بازی آنلاین ماجراجویی سونیک زمینی

تاريخ ارسال:شنبه 12 تير 1395 ساعت: 20:12
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین ماجراجویی سونیک زمینی

بازی آنلاین ماجراجویی سونیک زمینی بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه start game کلیک نمایید.

 کلید های بازی : کلید های اشاره گر چپ و راست برای حرکت دکمه space برای پرش و دکمه enter برای استپ کردن می باشد. در صورتی که شخصیت vera را انتخاب کنید دوبار دکمه space را بزنید قابلیت پرواز برای vera به کار می افتد. برای حرکت به صورت دایره ای کافی است دکمه پایین کلید های اشاره گر را نگه دارید و دکمه space را فشار دهید.


آموزش بازی سونیک زمینی : بازی آنلاین سونیک زمینی: در این بازی سونیک به کره زمین می آید و بدنش تبدیل به انسان می شود ولی خاصیت های حرکتی او تغییر نکرده است او می تواند به سرعت به دور خود بچرخد و حرکت کند. در این بازی شما باید موجودات را از بین ببرید و به انتهای مسیر بروید تا به مرحله بعدی صعود نمایید. در این بازی دو شخصیت وجود دارد که یکی از آنها قابلیت پرواز هم دارد و زمانی که دکمه پرش را می زنید و به هوا می پرید دوباره دکمه پرش را بزنید تبدیل به یک پرنده می شود و با سرعت کم به سمت پایین می رود.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :432
بازی آنلاین ماجراجویی توپ قرمز 4

تاريخ ارسال:شنبه 12 تير 1395 ساعت: 20:3
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین ماجراجویی توپ قرمز 4

بازی آنلاین ماجراجویی توپ قرمز 4 بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه play کلیک نمایید پس از آن بر روی cuntinue کلیک کنید و مرحله خود را انتخاب نمایید.

 کلید های بازی : کلید های اشاره گر چپ و راست برای حرکت به جلو و عقب و کلید اشاره گر بالا برای پرش می باشد.


آموزش بازی توپ قرمز 4 : بازی آنلاین توپ قرمز 4: شما هدایت یک توپ را بر عهده دارید و باید آن را از موانع موجود در بازی عبور دهید و به مرحله بعدی صعود کنید. هر چه مراحل بالاتری بروید موانع ایجاد شده در پیش روی شما دشوار و دشوارتر می شود و شما برای رسیدن به مقصد نهایی خود باید تلاش بیشتری نمایید.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :388
بازی آنلاین کودکانه هلیکوپتر نوسان

تاريخ ارسال:شنبه 12 تير 1395 ساعت: 19:45
ديدگاه ها:نظرات()
بازی آنلاین کودکانه هلیکوپتر نوسان

 بازی آنلاین کودکانه هلیکوپتر نوسان بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و جذاب می باشد

نحوه اجرای بازی : پس از لود بازی بر روی دکمه play کلیک نمایید پس از آن مجددا بر روی دکمه play کلیک کنید.

 کلید های بازی : این بازی تماما با موس کار می کند و کلید های کیبورد برای این بازی عملکردی ندارد.


آموزش بازی هلیکوپتر نوسان : بازی آنلاین هلیکوپتر نوسان: در این بازی زیبا شما با استفاده از دکمه چپ کلیک هدایت این موجود را که بر روی سرش یک ملخ هلیکوپتر نصب شده است را دارید و نباید اجازه دهید به موانع پیش رویش برخورد نماید. هرچه تعداد طبقات بیشتری را طی نمایید امتیاز بیشتری برای شما ثبت می شود.

 



مشاهده تگ ها:
ليست صفحات
تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 120
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 4
بازديد ديروز بازديد ديروز : 0
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 0
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 1
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازديد هفته بازديد هفته : 13
بازديد ماه بازديد ماه : 104
بازديد سال بازديد سال : 1290
بازديد کلي بازديد کلي : 243759

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.141.24.134
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ی سایت تودلیا کلیک کنید

 

/page/telegramch

تبلیغات