تــو دلـــیــا

جستجو در تــو دلـــیــا:

×

تبليغات

 

نويسنده : رضا بازديد :162
دانلود ورژن جدید آهنگ هنوزم از مصطفی پاشایی

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 20:55
دانلود ورژن جدید آهنگ هنوزم از مصطفی پاشایی

دانلود ورژن جدید آهنگ هنوزم از مصطفی پاشایی با بالاترین کیفیت

                                                                ترانه و آهنگساز: بابک بابایی , تنظیم: آرش آزاد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :170
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام نرو

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 20:38
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام نرو

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام نرو با بالاترین کیفیت

                                                                ترانه و آهنگساز: پویا بیاتی , تنظیم: معین راهبر

گیتار: فرشید ادهمی , میکس و مسترینگ: ایمان احمدزاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :319
Telegram Desktop 0.10.19 + Portable مسنجر تلگرام نسخه ویندوز

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 19:19
Telegram Desktop 0.10.19 + Portable مسنجر تلگرام نسخه ویندوز

Telegram Desktop نسخه ویندوز یکی از جدیدترین مسنجرهای سریع، ساده و ایمن برای ارسال پیام در اندروید و سایر پلتفرم های موبایل میباشد ، که مشابه اپلیکیشن WhatsApp اما دارای امکانات بیشتر میباشد. ساخت گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم 1 گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات این نرم افزار میباشد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :306
دانلود Folder Guard Professional v10.0.1.2163 - نرم افزار محافظت از فایل ها و فولدرها

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 18:9
دانلود Folder Guard Professional v10.0.1.2163 - نرم افزار محافظت از فایل ها و فولدرها

نرم افزار Folder Guard ابزاری به منظور محافظت از فایل ها و فولدرهای شما می باشد. این محصول یکی از برنامه های امنیتی ویندوز می باشد که به کمک آن می توان مانع از دسترسی به فایل ها، فولدرها و سایر منابع کامپیوتر شد. اگر کامپیوتر شما در بین همکاران تان،فامیل و یا هم خانه ای تان به اشتراک گذاشته شده است، می توانید از این نرم افزار استفاده کنید و به آن ها اجازه ی ورود به فایل ها و فولدرهای تان را ندهید و یا حتی می توانید بعضی از فایل های تان را پنهان کرده و برای ورود به آن ها رمز عبور اختصاص دهید. با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود از درایو های کامپیوتر نظیر فلاپی و سی دی رام نیز محافظت نمایید. شما می توانید مانع از ورود دیگران به منوی شروع،َ برنامه های نصب شده و کنترل پانل سیستم تان شوید. این محصول قابلیت های امنیتی را بر روی فایل ها و فولدرهایی با سیستم NTFS و FAT/FAT32 و با انعطاف پذیری بالا ایجاد می نماید. اگر ویندوز شما نسخه های ویندوز 98 و Me باشد که از امکانات امنیتی بهره نمی برند می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. هنگامی که یکی از فولدر هایتان را به کمک این نرم افزار پنهان می کنید این فولدر از دید تمام برنامه های ویندوز مانند Explorer و برنامه های چون Office و ... پنهان خواهد ماند. شما می توانید برای کاربران اجازه ی دسترسی یا عدم دسترسی به فایل ها و فولدرها  و منابع، درایوها، برنامه ها و ... را صادر کنید. کاربران بدون اجازه ی شما اجازه ی دسترسی به اینترنت و دانلود از آن را نخواهند داشت.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :297
بازی کانتر استریک 1.6

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 16:43
بازی کانتر استریک 1.6

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.
بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :172
بازی گیاهان علیه زامبیها Plants vs Zombies 2 اندروید

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 16:38
بازی گیاهان علیه زامبیها Plants vs Zombies 2 اندروید

پس از مدت های انتظار, نسخه دوم بازی پرطرفدار گیاهان علیه زامبیها یا همان Plants vs Zombies 2 توسط شرکت Popcap برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. در نسخه جدید بازی گیاهان علیه زامبیها موجودات خطرناک جدیدی به خانه شما حمله ور می شوند و باید با استفاده از کاشتن گیاهان از خود دفاع کنید. ویژگی های زیادی به نسخه جدید اضافه شده است که از آن ها می توان به بمب ها و زامبی های جدید نام برد. همچنین گیاهان جدیدی نیز اضافه شده اند که با جمع آوری کلید ها می توانید آن ها را نیز آزاد کنید و همچنین با جمع آوری ستاره ها می توان به جهان و منطقه جدیدی وارد شد که در هر یک از این جهان ها زامبیها را با شکلی متفاوت و عجیب خواهید دید که باعث جذابیت بیشتری خواهد شد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :157
دانلود Clash Royale – بازی کلش رویال اندروید

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 15:1
دانلود Clash Royale – بازی کلش رویال اندروید

Clash Royale جدیدترین بازی شرکت بزرگ Supercell در سبک استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که قبلا برای iOS منتشر شده است. مهم ترین هدفی که همواره در این بازی دنبال می کنید، سرنگون سازی قلعه دشمن به کمک ارتشتان می باشد. اما در مسیری که به سمت قلعه دشمن طی می کنید، باید با ارتش دشمن نیز روبرو شوید. برای نبرد می توانید از انواع نیروهایی که برخی از آنان در بازی معروف Clash of Clans نیز حضور داشته اند، کمک بگیرید.اما به این نکته نیز در بازی Clash Royale باید توجه داشته باشید که دشمن نیز از هر فرصتی استفاده می کند تا قلعه تان را از بین ببرد. برای محافظت از قلعه می توانید از انواع نیروهای جادویی یا همان اسپل ها بهره ببرید. به کار بردن استراتژی مناسب در حمله و دفاع از اهمیت بسیار بالایی برای هر بازیکن برخوردار می باشد. حتی اگر سطح نیروها و قلعه تان از حریف پایین تر باشد، با کمی دقت و به کاربری نقشه عالی می توانید او را شکست دهید و امتیاز آن نبرد را دریافت نمایید.

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :170
دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز ویژه ی هالویین 2016

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 14:52
دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز ویژه ی هالویین 2016

Clash of Clans یک بازی اکشن و استراتژیک برای سیستم عامل اندروید بوده که در آن باید به تجهیز و ایجاد ارتشی بزرگ بپردازید و برای جنگ با دشمنان به پا خیزید. سریعا قلعه خود را ساخته و قلمرویی بزرگ و غیر قابل نفوذ بسیازید و تمامی مهاجمان را با نقشه های زیرکانه از پای در آورید برای اینکار کافی است تا تله ها را در جای مناسب گذاشته و توپ های جنگی و برج های خود را کاملا آماده کنید.بازی Clash of Clans قابلیت آنلاین و چند نفره را دارد و می توانید در آن به مبارزه و نبرد با سایرین و یا دوستان خود بپردازید. در بازی Clash of Clans بسیار به امتیازات نیازمند خواهید بود. زیرا باید به وسیله آن باید به ارتقا ساختمان ها و تجهیزات خود بپردازید و همچنین برای خرید سلاح های جدید نیز به این امتیازات نیاز خواهید داشت.

 

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :239
دانلود بازی Aragami آراگامی برای کامپیوتر

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 12:41
دانلود بازی Aragami آراگامی برای کامپیوتر

Aragami  بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که کمپانی Lince Works آن را برای کامپیوتر ساخته و منتشر کرده است. شما در این بازی نقش Aragami را بازی می کنید یک روح کینه توز با قدرت کنترل سایه ها. دختری که در قلعه ای از شهرستان Kyuryu زندانی شده است شما را احضار می کند. در این بازی وارد سفر تاریکی پر از رمز و راز می شوید تا حقایق و اسرار مربوط به Aragami را کشف کنید. شما با قدرت فوق العاده تان به شهر اشغال شده‌ی Kyuryu سفر کرده و با سایه به مبارزه با نور می پردازید و داستانی در رابطه با یک روح دو قلو را کشف می کنید که هر دو گرفتار سرنوشتی هستند که با نور و حافظه محدود شده است…

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : سید محمد حسینی بازديد :175
دانلود بازی Gangstar Vegas گنگستر وگاس برای اندروید

تاريخ ارسال:جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 12:33
دانلود بازی Gangstar Vegas گنگستر وگاس برای اندروید

Gangstar Vegas یک بازی جدید و فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در ژانر بازی های اکشن است. در این بازی شما کنترل تبهکاری را به دست می گیرید که سعی دارد وارد دنیای تبه کاران و اراذل لاس وگاس شود. شما در بازی ganstar vegas می توانید آزادانه در خیابان ها به گشت و گذار و کارهای خلاف بپردازید ؛ با اسلحه های مختلفی که دردست دارید به عابران حمله کنید؛ سلاح هایی مثل مسلسل، تفنگ ساچمه‌ای، پنجه بکس، حتی مشت خودتان. به علاوه کنترل ماشین های مختلفی مثل انواع کامیون، اتومبیل های پلیس، ماشین های اسپرت و … را در اختیار دارید. هم چنین می توانید به اعمال مختلفی مثل قتل، تعقیب ماشین‌ها، آدم ربایی و انواع معاملات و کسب و کارهای مختلف بپردازید.

 



مشاهده تگ ها:
ليست صفحات
تعداد صفحات : 12

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 120
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 97
بازديد ديروز بازديد ديروز : 0
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 10
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 32
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازديد هفته بازديد هفته : 97
بازديد ماه بازديد ماه : 330
بازديد سال بازديد سال : 1659
بازديد کلي بازديد کلي : 244128

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.22.61.73
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ی سایت تودلیا کلیک کنید

 

/page/telegramch

تبلیغات