تــو دلـــیــا

جستجو در تــو دلـــیــا:

×

تبليغات

 

نويسنده : رضا بازديد :453
دانلود Nitro Pro v11.0.2.110 x86/x64 - نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:33
دانلود Nitro Pro v11.0.2.110 x86/x64 - نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف

Nitro Pro نرم افزاری قدرتمند از كمپانی ARTS-PDF است كه جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بكار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یك كلیك ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل كند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط كاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه می شود كه جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به كار می رود. نام قبلی این برنامه Nitro PDF Professional بوده است.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :390
آموزش ویدئویی و جامع انیمیشن سازی دو بعدی به سبک دیرین دیرین در افتر افکت به زبان فارسی

تاريخ ارسال:دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت: 21:15
آموزش ویدئویی و جامع انیمیشن سازی دو بعدی به سبک دیرین دیرین در افتر افکت به زبان فارسی

کامل ترین آموزش انیمیشن سازی دو بعدی در افتر افکت، از طراحی و ساخت کاراکتر تا تولید انیمیشن، از صفر تا صد به زبان فارسی، از نصب و راه اندازی تا تولید
یک آموزش بی نظیر در زمینه ی ساخت انیمیشن دو بعدی به سبک دیرین دیرین که توسط تیم پرشین جی اف ایکس تهیه شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
توجه: این مجموعه برای علاقه مندان به دنیای انیمیشن سازی پیشنهاد می شود.

نکته: این مجموعه شامل مباحث:
1 - طراحی و ساخت کاراکتر و محیط
2 - ریگ بندی و استخوان گذاری بر روی کاراکتر به صورت دستی ( آموزش پایه تا پیشرفته)
3 - انیمیشن و متحرک سازی در صحنه
4 - متحرک سازی چهره و ... می باشد.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :355
دانلود نرم افزار کپی اطلاعات سی دی خش دار IsoBuster Pro 3.8

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:33
دانلود نرم افزار کپی اطلاعات سی دی خش دار IsoBuster Pro 3.8

IsoBuster Pro 3.8 برنده بهترین نرم افزار در حوزه ی نرم افزار های سیستمی است که بسیار تخصصی و آسان برای استفاده از سی دی و دی وی دی های خش دار است.این نرم افزاریک گزینه ی مناسب برای بازیابی اطلاعات همراه با پشتیبانی از فرمت های انواع دیسک های نوری است.ذخیره اسناد مهم، تصاویر با ارزش، ویدیو های خانوداگی، تهیه پشتیبان از  سیستم خود تنها با چند کلیک میسر شده است.شاید شما نیز دارای سی دی ها و دی وی دی های خش داری باشید که حاوی اطلاعات ارزشمندی باشند ولی به دلیل خش دار بودن ، قادر به استفاده از آن ها نیستید . نرم افزار IsoBuster Pro به شما کمک می کند تا دیسک های خش دار خود را در هارد کپی کنید و به اطلاعات آن ها دسترسی داشته باشید . البته نباید انتظار کپی دیسک های پرخش و غیرقابل خواندن را داشته باشید . تنها کافیست دیسک مورد نظر خود را در درایو قرار دهید و سپس برنامه را اجرا کنید ، حال محل ذخیره سازی نسخه کپی شده در هارد را انتخاب نمایید و منتظر کپی شدن باشید .

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :279
دانلود نرم افزار مخفی سازی فولدرها Hide Folders 5.4 Build 5.4.2.1155

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:25
دانلود نرم افزار مخفی سازی فولدرها Hide Folders 5.4 Build 5.4.2.1155

Hide Folders 5.4 Build 5.4.2.1155 یک برنامه ساده و بسیار پیشرفته است که کارش مخفی کردن پوشه ها است . امروزه کاربر هر روز به امنیت فایل و پوشه های خود حساس تر می شوند و این برنامه ای است برای رفع کردن این نگرانی . اگر شما از کسانی هستید که سیستمتان روزانه به دست تعداد زیادی از افراد خانواده یا همکاران اداره می افتد ، پوشه های شما حتما در معرض دسترسی دیگران خواهد بود.  این نرم افزار برای کمک به کاربران و مخفی کردن پوشه های انها روانه بازار شده است . شما با این برنامه عالی می توانید به راحتی پوشه های خود را مخفی کنید به صورتی که هیچ کس متوجه نشود . شما با این برنامه به راحتی می توانید هر تعداد پوشه و فایل که می خواهید از دید دیگران مخفی کنید.

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :596
دانلود نرم افزار برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ YoGen Vocal Remover 3.3.10

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:20
دانلود نرم افزار برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ YoGen Vocal Remover 3.3.10

YoGen Vocal Remover 3.3.10 گاهی نیاز است تا صدای خواننده را از روی آهنگ حذف کنید در واقع شما میخواهید یک موزیک بی کلام داشته باشید. برای چنین کاری لازم است تا از یک نرم افزار ویرایش فایل های صوتی استفاده کنید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تا صدای خوانند را از روی آهنگ حذف کند. نرم افزار YoGen Vocal Remover یک نرم افزار بسیار خوب به منظور برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ می باشد.در این نرم افزار شما برای حذف صدای خواننده نیازی به انجام تنظیمات خاصی ندارید زیرا نرم افزار به صورت خودکار و با دقت بسیار بالا اقدام به برسی قسمت های مختلف آهنگ می نماید و پس از آن با کیفیت بسیار مناسب صدای خواننده را از روی آهنگ جدا نموده و موزیک بی کلام ساخته شده را در یک فرمت صوتی با کیفیت بالا ذخیره می کند. همچنین میزان کیفیت آهنگ تبدیل شده رابطه مستقیم با چگونگی ضبط صدا و طریقه میکس آن دارد. علاوه بر این برای حذف صدای خواننده حتمآ می بایست صدا به صورت استریو ضبط شده باشد که در غیر اینصورت نرم افزار قادر به تشخیص صدای نخواهد بود و موزیک ساخته شده از کیفیت مناسبی برخوردار نمی باشد.

 

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :253
دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۵۸۷

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:17
دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۵۸۷

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۵۸۷:
– مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی
– افسردگی شما می‌تواند از اینترنت باشد
– تولید نوت ۷ متوقف و گلکسی اس۷ دو برابر شد

– ترکیب نشدن تکراری‌ها در گوگل درایو

– رقابت بزرگ تاکسی‌ها در شهر
– سیمکارت‌های مجازی در ایستگاه آخر
– بتمن با واقعیت مجازی می‌آید
– بازگشت به جنگ بزرگ
– پیشنهادهایی برای استفاده آسان‌تر از وردپرس

– تعطیلی ۷۰۰ فروشگاه آنلاین
– چرا تبلت وینـدوزی؟
– هواشناسی
– رزولوشن دلخواه در مک
– تصویر روزانه بینگ در لینوکس
– و …

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :268
دانلود کتاب قابلیت های امنیتی ویندوز ۱۰ اثر اشکان پزشکی

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:8
دانلود کتاب قابلیت های امنیتی ویندوز ۱۰ اثر اشکان پزشکی

نام : قابلیت های امنیتی ویندوز ۱۰
مترجم: اشکان پزشکی
صفحات: ۸۹
فرمت : پی دی اف
زبان : فارسی
توضیحات : در ویندوز ۱۰ ما شاهد تغییرات شگرفی در تمام زمینه ها بالاخص مباحث امینتی هستیم تفکر و برنامه ریزی فوق العاده ای برای ساخت ویندوز ۱۰ صرف شده است. تمام این انرژی در زمینه ایجاد اکوسیستمی امن برای شما ایجاد شده  است. مایکروسافت زمان زیادی را در جهت توجه به موارد اعلام شده توسط مشتریان صرف کرده، ایجاد تنظیمات و تغییرات مثبت درسطح سیستم عامل در جهت رضایت کاربران صورت گرفته است . مطالب امنیتی بسیار در مورد ویندوز ۱۰ وجود دارد که شما در این کتاب با آنها آشنا خواهید شد .

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :680
دانلود کتاب جشن وحشت از آر.ال.استاین

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 19:3
دانلود کتاب جشن وحشت از آر.ال.استاین

نام :  جشن وحشت
نویسنده: آر.ال.استاین
حجم:۲مگابایت
صفحات:۹۶
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات: نویسنده کتاب جشن وحشت آر. ال. استاین  نویسندهٔ معروف آمریکای است که مجموعه‌های تالار وحشت (اتاق کابوس)، مورمور (در ایران تحت عنوان دایره وحشت و ترس و لرز نیز ترجمه شده) برای نوجوانان و سری خیابان ترس را علاوه بر نوجوانان برای بزرگسالان نیز به نگارش درآورده است.آر.ال. استاین «رابرت لارنس استاین» در سال ۱۹۴۳ در شهر کلموبوس در ایالت اوهایو به دنیا آمد. نویسندگی را از نه سالگی، با نوشتن لطیفه و داستان‌های فکاهی برای همکلاسی‌هایش آغاز کرد. اولین کتاب او «راه و رسم مسخرگی و خنداندن دیگران» نام داشت. استاین ادبیات ترسناک را ار سال ۱۹۸۶، با کتاب «وعده ملاقات با یک غریب» نام داشت که در مجموعه خیابان وحشت بود که در سال ۱۹۸۹ به چاپ رسید. او در سال ۱۹۹۲ مجموعه مورمور «goosebumps» را نوشت. او هم اکنون همراه همسرش جین و پسرش مت  زندگی می‌کند.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :398
دانلود کتاب آوای وحش از جک لندن

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 18:58
دانلود کتاب آوای وحش از جک لندن

نام :آوای وحش
نویسنده:جک لندن
حجم:۱ مگابایت
صفحات:۱۰۸
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحاتآوای وحش مشهورترین رمان جک لندن تویسنده آمریکایی است. این رمان در سال ۱۹۰۳ منتشر شد.جک لندن در این رمان داستان «باک» سگ اهلی و محبوب یک قاضی را تصویر می‌کند که در پی ماجراهایی سر از محیط خشن و بی‌رحم کلوندایک در روزگار هجوم جویندگان طلا به ایالت یوکان درمی‌آورد. این رمان تأثیر گذارترین رمان جک لندن محسوب می‌شود.باک سگی است که از محیط انسان‌ها به دنیای وحش می‌رود. جک لندن در رمان دیگر خود سپید دندان داستان سگ-گرگی را حکایت می‌کند که از میان گرگان به جهان انسان‌ها وارد می‌شود. این دو رمان را «رمان‌های سگی» جک لندن خوانده‌اند. آوای وحش با ترجمه پرویز داریوش به فارسی ترجمه شده است.

 



مشاهده تگ ها:

نويسنده : رضا بازديد :583
دانلود کتاب زندگانی سیاسی سلطان احمدشاه از حسین مکی

تاريخ ارسال:یک شنبه 9 آبان 1395 ساعت: 18:47
دانلود کتاب زندگانی سیاسی سلطان احمدشاه از حسین مکی

نام : زندگانی سیاسی سلطان احمدشاه
نویسنده:حسین مکی
حجم:۱۰ مگابایت
صفحات:۲۸۴
فرمت:pdf
زبان: فارسی
توضیحات: زندگانی سیاسی سلطان احمدشاه کتابی است به قلم حسین مکی. مطالب این کتاب ابتدا بصورت سلسله مقالاتی در روزنامه فردا انتشار یافت. در دوران آزادی نسبی بوجود آمده پس از شهریور بیست، بسیاری از کتب تاریخ معاصر و نوشته‌های کشته شدگان دوران دیکتاتوری رضاشاه، مجال انتشار یافتند. مقالات روزنامه فردا نیز در همین دوران، با اضافاتی توسط کتابفروشی علمی چاپ و منتشر شد.نکته جالبی که در مورد این کتاب وجود دارد این است که در آن برای اولین بار متن کامل قرارداد ۱۹۱۹ منتشر شد. در سالهای ملی شدن نفت ایران، با مراجعه به آرشیو وزارت امور خارجه وقت، ملاحظه گردید که هیچ نسخه‌ای از این قرارداد در آرشیو این وزارتخانه وجود ندارد و لذا به ناچار، یک نسخه از همین کتاب که حاوی متن قرارداد مزبور است، توسط دکتر محمد مصدق به شورای امنیت سازمان ملل متحد تقدیم و به عنوان سند دخالت انگلستان در امور داخلی ایران ثبت گردید.

 



مشاهده تگ ها:
ليست صفحات
تعداد صفحات : 12

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 120
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 124
بازديد ديروز بازديد ديروز : 0
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 12
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 41
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازديد هفته بازديد هفته : 124
بازديد ماه بازديد ماه : 357
بازديد سال بازديد سال : 1686
بازديد کلي بازديد کلي : 244155

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 18.217.130.138
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ی سایت تودلیا کلیک کنید

 

/page/telegramch

تبلیغات